شکست تیم فوتبال داعش در لبنان+عکس

© Sputnik / Vladimir Vyatkinشکست تیم فوتبال داعش در لبنان
شکست تیم فوتبال داعش در لبنان - اسپوتنیک ایران
اشتراک
اعضای یک باند تروریستی وابسته به داعش در لبنان که تحت پوشش فعالیت های ورزشی و راه اندازی تیم فوتبال، نوجوانان را برای داعش عضو گیری می کرد دستگیر شدند.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از ایرنا، اداره کل امنیت عمومی لبنان روز چهارشنبه اعلام کرد که چهار تبعه سوری را به اتهام عضویت در داعش و تشکیل باند تروریستی در لبنان شناسایی و دستگیر شدند.
طبق اطلاعیه اداره کل امنیت عمومی، مشخص شد که نفر اول این باند از طریق همسرش با گروه تروریستی داعش در سوریه ارتباط داشته و همسرش را برای پیوستن به بستگان خود که همگی عضو این گروه تروریستی هستند به سوریه فرستاده است.
وی به همراه چند تروریست دیگر موفق نشدند به سوریه رفته و به داعش ملحق شوند،برای همین به همراه سه تبعه سوری دیگر تصمیم گرفتند در پوشش تیم فوتبال، نوجوانان (سوری و لبنانی) را فریب داده و یک باند تروریستی وابسته به داعش در داخل لبنان تشکیل دهند و با استفاده از آنها دست به برخی عملیات امنیتی در داخل لبنان بزنند.
این افراد در راستای نقشه های خود موفق شدند چند نفر را در قالب فعالیت های ورزشی و تیم فوتبال به گروه خود اضافه کنند. در کنار برنامه های ورزشی، کلاس های دینی طبق اندیشه های افراطی داعش به اعضای تیم آموزش داده می شد.
تلاش برای بازداشت دیگر افراد وابسته به این باند همچنان ادامه دارد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала