آیا پوتین خود را برای دست دادن با ترامپ آماده کرده؟

© Sputnik / Alexei Druzhinin /  مراجعه به بانک تصاویر آیا پوتین خود را برای دست دادن با ترامپ آماده کرده است؟
آیا پوتین خود را برای دست دادن با ترامپ آماده کرده است؟ - اسپوتنیک ایران
اشتراک
بسیاری در انتظار دیدن لحظه "دست دادن پوتین و ترامپ" هستند. کدام یک پیروز می شوند.

به گزارش اسپوتنیک، دیمیتری پسکوف سخنگوی رئیس جمهور روسیه با سوال خبرنگاران در روز چهارشنبه 5 جولای، شوکه شد. خبرنگاری از او پرسید: آیا پوتین خود را برای دست دادن با ترامپ آماده کرده است یا نه؟

پسکوف در جواب به این سوال خبرنگار گفت: "شما با این سوال خود، من را در بن بست قرار داده اید".

دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا به خاطر دست دادن های طولانی و محکم خود با دیگر سران کشورها بسیار مشهور است. حتی گاهی او دست طرف مقابل را به سمت خود می کشاند.

علت این عادت رئیس جمهور آمریکا، حضور وی در آکادمی نظامی در جوانی و بازی بیس بال می باشد. هم اکنون بسیاری از رهبران جهان و سیاستمداران طعم دست دادن های ترامپ را چشیده اند.

به عنوان مثال، روزنامه نگاران بعد از احوال پرسی رئیس جمهور آمریکا در نشست ماه فوریه در کاخ سفید متوجه صورت مبهوت نخست وزیر ژاپن شدند، زیرا این دست دادن بسیار طولانی شده بود.

اما رئیس جمهور تاجیکستان امامعلی رحمان در این دست دادن ها، به گونه ای حریف ترامپ شد. اکنون، بسیاری منتظر دست دادن ترامپ و پوتین در دیدار اخیر آنها هستند.

از سوی دیگر، دیمیتری پسکوف در ماه مارس سال 2015 در اظهاراتی از دست دادن های محکم و قوی پوتین سخن گفت. به عقیده پسکوف پوتین در سلامت خوبی به سر می برد و حتی او می تواند "دست ها را بشکند".

 

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала