اعتراض جالب پسران انگلیسی به قانون منع شلوار کوتاه +ویدئو

© Photo / Janis Petranisاعتراض جالب پسران انگلیسی به قانون منع شلوار کوتاه +ویدئو
اعتراض جالب پسران انگلیسی به قانون منع شلوار کوتاه +ویدئو - اسپوتنیک ایران
اشتراک
پسران دانش آموز در مدرسه ای در انگلیس نسبت به قانون منع شلوار کوتاه دست به اعتراض جالبی زدند که به شدت مورد توجه کاربران اینترنتی قرار گرفته است.

به گزارش اسپوتنیک، کلیپی در شبکه های اجتماعی پرطرفدار شده است که در آن دانش آموزان پسری در انگلیس، با پوشیدن دامن، نسبت به قانون منع پوشیدن شلوار کوتاه اعتراض کردند. تصاویر مربوط به این اعتراض توسط بسیاری از کاربران شبکه های اجتماعی به اشتراک گذاشته شده است.

در کلیپ منتشر شده، دانش آموزان عنوان می کنند که این قضیه دور از انصاف است که در فصل گرما نتوانند شلوار کوتاه بپوشند. آنان معتقدند که این قانون کاملا یک قانون دست و پاگیر است و باید برداشته شود. همچنین معترضان به قانون عدم پوشیدن شلوار کوتاه علت پوشیدن دامن را اینگونه بیان کردند که چرا دانش آموزان دختر می توانند به راحتی دامن بپوشند اما در هوای گرم برای دانش آموزان پسر این محدودیت قائل شده است.
بسیاری از کاربران شبکه های اجتماعی هماهنگی بین دانش آموزان با پوشیدن دامن در اعتراض به قانون منع پوشیدن شلوارک را تحسین کرده و معتقدند که اینگونه اعتراضات کارا است و هماهنگی بین معترضان باعث می شود تا نسبت به این قانون تجدید نظر شود. عده ای دیگر از کاربران معتقدند که در فرهنگ بریتانیایی، پوشیدن دامن توسط پسران و مردان کار بدی نیست و گاهی آنان در بعضی مراسم ها دامن به پا می کنند.

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала