اسامی داعشی هایی که در حملات موشکی ایران کشته شدند

© Sputnik / Mikhail VoskresenskiyОбстрел позиций ДАИШ в Дейр-эз-Зоре
Обстрел позиций ДАИШ в Дейр-эз-Зоре - اسپوتنیک ایران
اشتراک
خبرگزاری العالم ایران جزئیاتی از تلفات گروه تروریستی داعش پس از حمله موشکی سپاه پاسداران ایران به مواضع این تروریست ها در سوریه اعلام کرد.

به گزارش اسپوتنیک، موشک های بالستیک سپاه به مواضع گروه تروریستی داعش در سوریه با تلفات سنگینی برای این گروه تروریستی همراه شد.

1 — محمد مهدی الشیخاوی ملقب به ابوبکر مهاجر — اهل تونس

2 — فاخر فرح ملقب به ابوخوله — اهل تونس

3 — حمد ابراهیم رجب القلاع ملقب به ناصر الموحد ، از عناصر امن داعش

4 — عبدالخالق شاکر القلاع ، از عناصر امن داعش — اهل عراق

5 — اکرم رعد الخلیل ، از عناصر شرطه اسلامی — اهل عراق

6 — حنیین الصباح همسر اکرم رعد ، از عناصر شرطه اسلامی زنان

7 — الهنوف سعید الحمدان ، از عناصر شرطه اسلامی زنان

8 — نینوان ملقب به ابوزبیر — اهل چین

علاوه بر این افراد که نامشان فاش شده، تعداد زیادی نیز ناشناس مانده اند و عده بسیاری مجروح شده اند. به غیر از تلفات جانی، داعش تلفات ساختاری و مهماتی نیز داشته است که از جمله آنها نابود شدن انبار مرکزی سلاح و مهمات اصلی این گروه در شمال شهر دیرالزور، 4 دستگاه تانک و پی ام پی، دو دستگاه خودروی انتحاری و تعداد زیادی موشک دوربرد بوده.

در این اقدام سپاه پاسداران، مرکز فرماندهی و عملیات داعش در شرق دیرالزور واقع در منطقه الموحسن یکی از مراکز مهم و حساس داعش در منطقه، بیش از 15 نفر با ملیت های قزاقستانی، سعودی و افغانی به هلاکت رسیدند و همانطور که در خبرهای پیشین ذکر شده، سعد القصیبی مقلب به ابوسعد با ملیت سعودی نیز به درک واصل شد.

مقر تجمع داعش (ساختمان یک مدرسه سابق) در شهر المیادین واقع در شرق دیرالزور یکی دیگر از نقاط مهم داعش بود که مورد اصابت موشک قرار گرفته که برابر اخبار واصله، تعداد 27 نفر از عناصر داعش به هلاکت رسیدند و در میان به هلاکت رسیده ها 3 نفر از عناصر غیرسوری (لیبی) به نام های: "محمد الویسی ملقب به ابو عاصم" مسئول مالی ولایت الخیر (استان دیرالزور)، "عبدالقادر الفرافی ملقب به ابو حارث" از نزدیکان ابوعاصم و "یوسف بن محسن المبرو ملقب به ابوحیان الموحد" شناسایی گشتند و شماره دیگری نیز مجروح گردیدند.

ساختمان بیمارستان نظامی و الشرعیات داعش جنب ساختمان پست و تلگراف شهر المیادین، دیگر نقطه ای بود که مورد هدف دقیق موشک قرار گرفت.    

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала