درخواست پاملا اندرسون از مکرون برای ارائه پناهندگی به آسانژ شهوت برانگیز

© AP Photo / J. Pat Carterدرخواست پاملا اندرسون از مکرون برای ارائه پناهندگی به آسانژ شهوت برانگیز
درخواست پاملا اندرسون از مکرون برای ارائه پناهندگی به آسانژ شهوت برانگیز - اسپوتنیک ایران
اشتراک
پاملا اندرسون، هنرپیشه آمریکایی از رهبر جنبش لیبرال بریتانیا جرمی کوربین و رئیس جمهور فرانسه امانوئل مکرون خواست که به جولیان آسانژ ، سردبیر ویکی لیکس پناهندگی بدهند برای آنکه او خیلی شهوت برانگیز و اروتیک است.

به گزارش اسپوتنیک، نامه ای تحت عنوان « چرا قلب من با جولیان است» در سایت بنیاد آندرسون منتشر شده است.
وی در نامه اش نوشته است: « اندیشیدن به جولیان من را مجبور می کند که این سوال را مطرح کنم ، برترین خصوصیت تحریک کننده و شهوت برانگیز یک فرد چیست؟ بدیهی است که اروتیک ترین خصوصیت یک فرد شجاعت و مردانگیست.»
به عقیده پاملا، رفتارهای آسانژ، مبارزه اش به خاطر حق مظلومین، تقابلش در مقابل آمریکا از او انسانی مهم و بسیار شهوت برانگیز ساخته است. وی همچنین معتقد است که اعمال جولیان باعث می شود که فرانسه به او پناهندگی بدهد و بریتانیا باید امنیت سردبیر ویکی لیکس را تضمین کند وقتی که او سفارت اکوادور را در لندن ترک می کند.
او در نامه اش نوشته است:«من امانوئل مکرون و همسرش بریجیت ترونه را مخاطب قرار می دهم. من در زمین فرانسه که خانه دومم است با شما ملاقات کرده و در خصوص اوضاع جولیان صحبت خواهیم کرد. فرانسه می تواند قدرت خود را نشان دهد و شما می توانید به جولیان پناهندگی بدهید.»
وی همچنین از کوربین خواسته است که او نیز همانند آسانژ در معرض تیررس رسانه های بریتانیایی ست بنابراین باید او را بفهمد و امنیت اورا برای خروج از سفارت تامین کند

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала