انتقام از دزد دوچرخه با حک تاتو بر روی او (ویدئو)

© Sputnik / Alexandr KryazhevУчастники "Сибирской тату конвенции" во время работы с моделями на площадке мероприятия в курорт-отеле "Сосновка" в Новосибирской области
Участники Сибирской тату конвенции во время работы с моделями на площадке мероприятия в курорт-отеле Сосновка в Новосибирской области - اسپوتنیک ایران
اشتراک
یک هنرمند خالکوبی (تاتو آرتیست)، از دزد دوچرخه خود با انجام خالکوبی انتقام گرفت.

به گزارش اسپوتنیک، کلیپی از انتقام گیری یک هنرمند تتو کار از دزد دوچرخه خود در شبکه های اجتماعی منتشر شده است که طرفداران بسیاری پیدا کرده است.
گفته شده است که یک تتو کار توانسته است دزد دوچرخه خود را، خود دستگیر کند و برای تنبیه او دست به محاکمه عجیبی زده است. این هنرمند به جای مراجعه به پلیس و طی روال قانونی، تصمیم گرفته است که خود با دستگاه خالکوبی خود دزد را تنبیه نماید. او با انجام خالکوبی دردناک بر روی پیشانی دزد دوچرخه، از او انتقام گرفته است.

بسیاری از کاربران معتقدند با وجود اینکه از خلاقیت جالبی برای تنبیه دزد دوچرخه استفاده کرده است اما تنبیه با جرم هماهنگی ندارد چرا که تتو بر روی پیشانی بسیار دردناک است و مدت زمان زیادی بر روی پیشانی خواهد ماند. آنان معتقدند که شخص تتو کار باید دزد دوچرخه را به پلیس تحویل می داد تا تنبیه متناسب با جرم انجام داده می شد و عدالت بیشتر اجرا می شد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала