پوتین: شکست روسیه یک رویا است

© Sputnik / Michael Klimentyevپوتین: شکست روسیه رویا است
پوتین: شکست روسیه رویا است - اسپوتنیک ایران
اشتراک
ولادیمیر پوتین ضمن انتقاد از مجله آمریکایی، شکست روسیه را یک آرزو نامید و آن را محال خواند.

به گزارش اسپوتنیک، ولادیمیر پوتین در مصاحبه با الیور استون (کارگردان معروف آمریکایی — سازنده فیلم مستندی در باره رهبر روسیه) از مجله آمریکایی "فارن آفیرس" و مقاله منتشر شده در این روزنامه تحت عنوان: "روسیه پوتین: شکست خورده اما نه کامل" — "Putin's Russia: Down But Not Out" انتقاد نمود.

پوتین ضمن انتقاد خود افزود: "برخی این آرزو را دارند و برخی می خواهند فکر کنند که پوتین و روسیه شکست خورده است. اما این تنها یک آرزو است. این با واقعیت فاصله دارد. حتی کسانی که خود چنین مطالبی را می نویسند، خود نیز می دانند (این موضوع واقعیت ندارد)".

پوتین در مصاحبه با الیور استون خاطر نشان ساخت، شهروندان ایالات متحده آمریکا و کشورهای اروپایی دیدگاه های مختلفی نسبت به روسیه دارند.

پوتین در پایان افزود: "شما می دانید، آدم ها بسیار متفاوت هستند. به عقیده من شهروندان آمریکایی و اروپایی دیدگاه ها و نظرات مختلفی درباره روسیه دارند. برخی افراد حداقل 25، 30، 50 سال به جلو نگاه می کنند،  آنها تهدیدها، مسائل و مشکلات را می فهمند. این افراد سیاست های روسیه را درک می کنند.  برخی نیز تنها از یک دوره انتخابات به دوره دیگر انتخابات زندگی می کنند، آنها تنها به فکر منافع سیاسی خود هستند".

شایان ذکر است، فیلم مستند الیور استون با عنوان "مصاحبه با رهبر روسیه — پوتین" از تاریخ 12 تا 15 ژوئن در کانال "شو تایم" پخش خواهد شد. هدف این کارگردان از ساخت فیلم مستند درباره رئیس جمهور روسیه، توقف تنش مناسبات میان واشنگتن و مسکو می باشد.

این کارگردان مشهور، پیش از این فیلم های مستند دیگری در مورد رئیس جمهور آمریکا جان اف کندی، ریچارد نیکسون و جورج دبلیو بوش ساخته است.علاوه بر این، او سازنده فیلمهایی چون "وال استریت"، "الکساندر"، "متولد چهارم ژوئیه" و "قاتلین بالفطره" می باشد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала