اظهارات تیلرسون درباره تحریم قطر از سوی کشورهای عربی

© Sputnik / Sergey GuneevГосударственный секретарь США Рекс Тиллерсон во время переговоров в Москве с министром иностранных дел РФ Сергеем Лавровым
Государственный секретарь США Рекс Тиллерсон во время переговоров в Москве с министром иностранных дел РФ Сергеем Лавровым - اسپوتنیک ایران
اشتراک
رکس تیلرسون وزیر امور خارجه امریکا بعد از وضع تحریم های دیپلماتیک از سوی چند کشور عربی خلیج فارس ایشان را به اتحاد در منطقه دعوت کرد.

به گزارش اسپوتنیک، خبرگزاری فرانس پرس به نقل از وزیر امور خارجه امریکا می نویسد که وی دول منطقه خلیج فارس را به اتحاد دعوت کرد.

امروز دوشنبه کشورهای عربستان سعودی، مصر، بحرین و امارات متحده عربی خبر قطع روابط دیپلماتیک و کنسولی با قطر را با متهم کردن این کشور به حمایت از سازما های تروریستی و برهم زدن ثبات در منطقه و دول عربی این منطقه اعلام کردند.

تیلرسون ضمن سخنرانی در سیدنی اظهار کرد: «ما از طرفین می خواهیم که سر میز مذاکره نشسته و این اختلاف نظرها را بین خود حل و فصل کنند».

تیلرسون در ادامه تاکید کرد: «اگر امریکا می تواند در این مناسبات و در راستای زدودن مشکلات نقشی ایفا کند، برای ما مهم است که شورای همکاری های دول عربی خلیج فارس اتحاد خود را حفظ کند».

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала