اظهارات پوتین در کنفرانس مطبوعاتی رسانه های جهان در "همایش بین المللی اقتصادی سن پترزبورگ"

© Sputnik / Alexei Druzhinin /  مراجعه به بانک تصاویر اظهارات پوتین در کنفرانس مطبوعاتی رسانه های جهان در "همایش بین المللی اقتصادی سن پترزبورگ"
اظهارات پوتین در کنفرانس مطبوعاتی رسانه های جهان در همایش بین المللی اقتصادی سن پترزبورگ - اسپوتنیک ایران
اشتراک
"هکرهای روسیه، غیر نظامی کردن جزایر کوریل، رابطه پوتین و آنگلا مرکل" موضوع پرسش های مطرح شده از پوتین در کنفرانس مطبوعاتی امروز بود.

به گزارش اسپوتنیک، امروز ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه در کنفرانس مطبوعاتی رسانه های جهان در چارجوب "همایش بین المللی اقتصادی سن پترزبورگ" SPIEF به سوال های مدیران رسانه های خبری جهان پاسخ داد.

نمایندگان رسانه های خارجی سوال هایی در خصوص هکرهای روسیه، غیر نظامی کردن جزایر کوریل، رابطه پوتین و آنگلا مرکل، از رئیس جمهور روسیه پرسیدند.

پوتین در صحبت های خود با روزنامه نگاران خارجی اعلام نمود، روسیه برای منافع ملی مشروع خود مبارزه می کند. و برخی در تلاش برای مهار روسیه هستند، در حالیکه آنها از محدوده خارج از قوانین بین المللی استفاده می کنند.

رئیس جمهور روسیه در ادامه افزود: "اکنون آنها (افرادی که در تلاش برای مهار روسیه هستند) متوجه شدند که این کار نمی کند، هیچ اثری وجود ندارد. این امر باعث یک تضاد داخلی شده است، آنها می خواهند هر طور که شده به هدف خود برسند. در واقع این تلاش ها موجب تشدید وضعیت می گردد. متاسفانه ما بهانه به دست کسانی که به دنبال این کار هستند، نمی دهیم".

به عقیده پوتین وجود یک جهان چند قطبی، علت ترس از روسیه (فوبیای روسیه) در جهان است.

شایان ذکر است، برنامه های "همایش بین المللی اقتصادی سن پترزبورگ" SPIEF از امروز اول ژوئن به طور رسمی در سن پترزبورگ با حضور رئیس جمهور روسیه افتتاح شد. 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала