حیات موجودات فرازمینی بر روی زمین اثبات شد

© Fotolia / Nikolaynحیات موجودات فرازمینی بر روی "زمین" اثبات شد
حیات موجودات فرازمینی بر روی زمین اثبات شد - اسپوتنیک ایران
اشتراک
به عقیده رابرت بیگلو همکار تجاری ناسا، در حال حاضر بیگانگان و موجودات فرازمینی بر روی "کره زمین" زندگی می کنند. وی از کارآفرینان بنام عرصه هوا فضا می باشد.

به گزارش اسپوتنیک، این تاجر میلیاردر آمریکایی اعلام نمود که وی از حیات موجودات فرازمینی نه تنها بر روی کرات دیگر، بلکه بر روی زمین اعتقاد کامل دارد. شایان ذکر است شرکت وی به طور فعال با ناسا همکاری گسترده ای دارد.

به گزارش منبع خبری ایندیپندنت، بیگلو در برنامه زنده "60 دقیقه" با موضوع همکاری شرکت وی با ناسا، موضوع حیات موجودات فرا زمینی بر روی زمین را مطرح ساخت.

در حال حاضر، شرکت "هوا و فضای بیگلو" در حال توسعه یک سفینه فضایی ویژه در صنعت فضاپیما می باشد که در آینده نزدیک از آن برای زندگی در فضا استفاده می شود. نمونه ای از این سفینه فضایی کوچک، در ایستگاه فضایی بین المللی تست شده است.

وی در این سخنرانی افزود: "من کاملا مطمئن هستم که بیگانگان وجود دارند. بر اساس تحقیقات انجام شده، بیگانگان در زمین حضور داشته اند و حضور دارند. من میلیون ها و میلیون تحقیق در این زمینه انجام داده ام، احتمالا بیش از هر کس دیگری در ایالات متحده آمریکا بر روی این پروژه تلاش کرده ام".

بیگلو در پاسخ به پرسش خبرنگار که آیا از شایعات بعدی در خصوص این حرف ها نمی ترسید و خطرناک نیست؟ گفت: برای من مهم نیست که بقیه چه نظری دارند، زیرا من واقعیت تغییر ناپذیری را می گویم. 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала