خواستگاری های گسترده شهروندان عربستان از دختر متاهل دونالد ترامپ (عکس،ویدئو)

© AFP 2023 / Mandel NganИванка Трамп во время визита в Саудовскую Аравию
Иванка Трамп во время визита в Саудовскую Аравию - اسپوتنیک ایران
اشتراک
خبر خواستگاری یک شهروند عربستان سعودی و به دنبال آن چندین نفر دیگر، از دختر متاهل دونالد ترامپ سروصدای زیادی در فضای مجازی به راه انداخته است.

به گزارش اسپوتنیک، اعلام خبر خواستگاری یک شهروند عربستانی از ایوانکا، بازتاب گسترده ای در فضای مجازی به همراه داشته است. با نگاهی به تصاویر و خبر هایی که در فضای مجازی در این رابطه به سرعت توسط کاربران به اشتراک گذاشته می شود می توان مشاهده نمود که خواستگاری ها از ایوانکا متاهل که مادر سه بچه است همچنان ادامه دارد.

واکنش کاربران نسبت به این موضوع اکثرا مضمون منفی دارد که نشان دهنده عدم استقبال از این موضوع است. خواستگارهای او در فضای مجازی از تاجر گرفته تا کاربران عادی را شامل می شوند. در این ویدئو که سروصدای زیادی به راه انداخته است می توان مشاهده نمود که یک شهروند عرب که برخی به او تاجر و برخی شاهزاده می گویند، چگونه در پیامی ویدئویی از ایوانکا ترامپ خواستگاری می کند.

واکنش تقریبا همه کاربران ایرانی نسبت به این موضوع منفی است. بسیاری از کاربران در این رابطه با استفاده از کلمات توهین آمیز خشم خود را نسبت به این موضوع نشان داده اند و نوشته اند که ایوانکا هم همسر دارد و هم 3 فرزند دارد.

#ترامپ #ایوانکا_ترامپ #ایوانکا #عربستان #آمریکا

Публикация от مجله خبری پوپک (@popak.magazine) Май 21 2017 в 9:25 PDT

کاربری در این رابطه می نویسد: "ترامپ ازکفش‌های سیسی خوشش آمد ملانیا ازشمشیر سعودی ها و عده ای از شاهزادگان و سعودی ها گرفتار ایوانکا شدند و از او خواستگاری کردند"
کاربر دیگری نیز می نویسد یک شاهزاده سعودی از ایوانکا دختر دونالد ترامپ که متاهل هم هست در جریان سفر به عربستان خواستگاری کرد و اینجوری پیش بره از زن ترامپ هم خواستگاری میکنن!
کاربری نیز با دیدگاه خاص خود می نویسد:"خواستگاری کرده. نیومده بدزده که!"

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала