انتشار مکاتبات ستاد مکرون به او ضربه می زند

© AFP 2023 / Loic VenanceКандидат в президенты Франции, лидер движения "En Marche" Эммануэль Макрон
Кандидат в президенты Франции, лидер движения En Marche Эммануэль Макрон - اسپوتنیک ایران
اشتراک
انتشار مکاتبات از ستاد انتخاباتی مکرون نامزد ریاست جمهوری فرانسه روزهای اول ریاست جمهوری او را سخت کرده و بر اعتبار سیاسی وی تاثیر منفی خواهد گذاشت.

به گزارش اسپوتنیک، انتشار مکاتبات از ستاد انتخاباتی مکرون نامزد ریاست جمهوری فرانسه روزهای اول ریاست جمهوری او را سخت کرده و بر اعتبار سیاسی وی تاثیر منفی خواهد گذاشت. یوگنی ریونکو نماینده دومای روسیه و عضو گروه نمایندگان ارتباط با پارلمان فرانسه این موضوع را مطرح کرد.

نتيجه ابتدايى انتخابات رياست جمهورى فرانسه - اسپوتنیک ایران
داده نمایی
نتيجه ابتدايى انتخابات رياست جمهورى فرانسه

پیشتر سازمان ویکی لیکس درباره انتشار نامه های الکترونیکی ستاد امانوئل مکرون نامزد انتخابات ریاست جمهوری فرانسه اخباری را منتشر کرده بود. صحبت از صدها هزار نامه الکترونیکی، عکس و ضمیمه مربوط به تاریخ 24 آوریل 2017 به بعد است که حجم آن به 9 گیگابایت می رسد. تیم مکرون حملات سایبری به باکس الکترونیکی را به شدت محکوم کرده و اظهار داشتند که علاوه بر نامه های واقعی، تعدادی نیز اسناد غیرواقعی دربین نامه ها بوده است.

وی در ادامه می گوید: «این احتمال وجود دارد که روزهای اول ریاست جمهوری برای مکرون سخت شود. افشای نامه نگاری ها و محتوای آن پیامدهای خوبی برای وی به دنبال ندارد. این همان بمب اعتبار است که پس از انتشار نامه ها عمل خواهد کرد».

وی همچنین خاطر نشان کرد که همه مطالب را امروز تحلیل و منتشر خواهند کرد، زیرا بعد از افشای این خبر رسانه های فرانسه به دلایل معلوم سکوت کردند تا تاثیرگذاری آن بر نتایج انتخابات به حداقل برسد. اما با شناختی که من از رسانه های فرانسه دارم، می توان احتمال داد که بعد از اعلام نتایج انتخابات، این یادداشت ها یکی از مهمترین و جدی ترین موضوعات خواهد شد و در روزهای اول همراه رییس جمهور خواهند بود.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала