شبکه تلویزیونی تویتر گشایش خواهد یافت

© Sputnik / Alexandr Kryazhevتویتر
تویتر - اسپوتنیک ایران
اشتراک
در شبکه تلویزیونی تویتر اخبار بطور 24 ساعته پخش خواهد شد.

به گزارش « اسپوتنیک» به نقل از « وال استریت ژورنال»، تویتر همراه « بلومبرگ مدیا»  قصد دارند  سایتی برای پخش 24 ساعته اخبار  راه اندازی کنند.  قرار است این سایت در پاییز سال جاری  کار خود را شروع کند.  شبکه تلویزیونی که هنوز « بی نام » است  بصورت  « آن — لاین» اخبار خود  از اقصی و نقاط جهان را  پخش خواهد کرد و  ویدئو های  کاربران  « تویتر» را  نشان خواهد داد.

جاستین اسمیت  مدیر اجرایی « بلومبرگ»  متذکر شد  که  خیلی ها اخبار را بصورت « آن — لاین» تماشا می کنند و بلافاصله این اخبار را در شبکه های اجتماعی مورد تفسیر قرار می دهند.  شرکت ها مایل به ادغام آن ها هستند.

انتونی  نوتو (Anthony Noto) مدیر مالی  « تویتر» گفت: «  فکر می کنم می توانیم تماشاچیانی را جلب کنیم که هزینه  دریافت سیگنال تلویزیون را پرداخت نمی کنند واز هر طریقی که ممکن باشد  اخبار را تماشا می کنند ، از اینرو فکر می کنیم  که « بلومبرگ»  شریک ایده آلی برای ما خواهد بود».

نمایندگان  « تویتر» و « بلومبرگ» اسرار  توافق  مالی را برای نشریه «  وال استریت ژورنال» فاش نکردند.  اما متذکر شدند  که « بلومبرگ»  بطور کامل  اخبار شبکه تلویزیونی را  کنترل خواهد کرد.  بعلاوه آگهی تبلیغاتی نیز پخش خواهد شد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала