پخش آنلاین قتل دختر 11 ماهه در فیسبوک، توسط یک مرد تایلندی

© Flickr / Tom Woodwardپخش آنلاین قتل دختر 11 ماهه در فیسبوک، توسط یک مرد تایلندی
پخش آنلاین قتل دختر 11 ماهه در فیسبوک، توسط یک مرد تایلندی - اسپوتنیک ایران
اشتراک
یک مرد تایلندی، دختر 11 ساله خود را به قتل رساند و ویدئوی آن را به صورت آنلاین از فیسبوک منتشر نمود.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از منبع خبری "بانگکوک پست"، مأموران اجرای قانون در تایلند در حال حاضر در حال تحقیق بر ماجرای یک قتل وحشتناک در کشور خود می باشند. یکی از ساکنان محلی، قتل دختر 11 ماهه خود را به صورت آنلاین در فیسبوک پخش نمود، سپس خود اقدام به خودکشی می نماید.  

مرد تایلندی قاتل، فرزند 11 ماهه خود را در یکی از هتل های دور افتاده شهر پوکت به قتل می رساند. این ویدئو در شبکه های اجتماعی دست به دست در حال پخش بود، حتی این ویدئو به مدت یک روز در اینترنت قابل دسترس همگان نیز بود.  

پیش  از این، زن جوانی از ناپدید شدن همسر و فرزند خود به پلیس محلی شکایت نموده بود. به گفته این زن، شوهر وی به همراه کودک 11 ماهه شان پس از یک نزاع خانوادگی از منزل بیرون رفته بود. این مرد به هنگام خروج از خانه تنها گفته بود که می خواهد دخترش را با خود سر کار ببرد.

زمانیکه این مرد در زمان مقرر به خانه بر نمی گردد، زن نگران می شود. یکی از بستگان آنها با مراجعه به صفحه فیسبوک مرد، متوجه این واقعه هولناک می شود و این خبر را به زن اعلام می کند.     

پس از اطلاع رسانی به نیروهای پلیس، آنها شروع به بازرسی از اماکن دورافتاده و پرت منطقه می کنند. در نهایت در یکی از ساختمان های متروکه شهر، بدن این مرد 21 ساله و نوزاد 11 ماهه بی جان وی یافت می شود.  

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала