گول میوه های خوش رنگ و لعاب را نخوریم(ویدئو)

© Photo / Pixabayگول میوه های خوش رنگ و لعاب را نخوریم(ویدئو)
گول میوه های خوش رنگ و لعاب را نخوریم(ویدئو) - اسپوتنیک ایران
اشتراک
بعضی از میوه های خوش رنگ و لعاب رو اینطوری رنگ می کنند.

به گزارش اسپوتنیک، ویدئویی در شبکه های اجتماعی مورد توجه کاربران قرار گرفته است که در آن نشان می دهد چگونه برخی از میوه های خوش آب و رنگ، به شکل ایده آل در می آیند.
در این ویدئو که گفته می شود در یکی از کشورهای آسیایی تصویربرداری شده است می توان مشاهده نمود که برای ایجاد گوجه سبز،خیار، کدو از رنگ سبز استفاده می کنند، به هندوانه ها رنگ قرمز تزریق می کنند و سیب ها آغشته به پارافین می کنند.

بعضی از میوه های خوش رنگ و لعاب رو اینطوری رنگ میکنن👆😑 🆔 @GizmizTel 💯

Публикация от کانال گیزمیز‌‌‌ (@gizmiztel) Апр 23 2017 в 1:15 PDT

این ویدئو مورد توجه بسیاری از کاربران قرار گرفته و موجی از خشم و ناراحتی نسبت به این موضوع را در بر داشته است.

این ویدئو توسط بسیاری از کاربران جهت اطلاع رسانی در بسیاری از شبکه های اجتماعی به اشتراک گذاشته می شود. اکثر کاربران اشتراک گذارندگان ابراز تشکر نموده و پیام هایی با مضمون لعنت، نثار اشخاصی که برای کسب درآمد بیشتر اقدام به چنین کارهایی می کنند، می کنند.
با اینکه استفاده مناسب و در حد مجاز از رنگ‌های مورد تایید نمی‌تواند اثر نامطلوبی روی سلامت افراد بگذارد، اما استفاده بیش از اندازه آنها می‌تواند عطر و طعم غذا را تحت تأثیر قرار دهد و سلامت مصرف کننده را به خطر بیندازد.

کاربری درباره مصرف رنگ‌های غیرمجاز خوراکی می‌گوید: "بسته به نوع رنگ‌، احتمال بروز سرطان، بیماری‌های کبدی و کلیوی در مصرف‌کنندگان وجود دارد و احتمال‌ آسیب دیدن کبد و کلیه به عنوان دو سیستم سم ‌زدای بدن، بیشتر از سایر ارگان‌هاست."

 

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала