تاتو چگونه بر بدن انسان حک می شود (ویدئو،عکس)

© Sputnik / Alexandr KryazhevПосетители и участники "Сибирской тату конвенции" в курорт-отеле "Сосновка" в Новосибирской области
Посетители и участники Сибирской тату конвенции в курорт-отеле Сосновка в Новосибирской области - اسپوتنیک ایران
اشتراک
نمای نزدیک از صحنه تاتو کردن بدن انسان مورد توجه بسیاری از کاربران قرار گرفته است.

به گزارش اسپوتنیک، با نگاهی به تصاویر کاربران در شبکه های اجتماعی، می توان مشاهده نمود که روز به روز بر شمار تصاویر کاربرانی که با تتوهای خود عکس می اندازند، بیشتر میشود. این موضوع می تواند به نوعی محبوبیت تاتو یا همان خالکوبی کردن در میان اقشار مختلف جوامع جهان را نشان دهد.
یکی از کاربران شبکه اجتماعی اینستاگرام به انتشار کلیپی از تاتو بر روی بدن اقدام کرده است که در آن می توان از نمای نزدیک مشاهده نمود که سوزن های آغشته به جوهر چگونه به اندام مختلف فرد فرو می روند.

Кто делал, как ощущения??

Публикация от Научный Блог🌍 (@video_science) Апр 16 2017 в 12:11 PDT

روزگاری تاتو کردن در مبان مردم برخی کشورها امری ناپسندیده به شمار می آمد و تنها زندانی ها و بزهکاران از آن استفاده کردند. بعد ها با گذر زمان، دبد مردم نیز نسبت به آن عوض شد و با شهرت ستاره های سینما و دنیای موسیقی که از خالوبی استفاده نمودند، تاتو نیز محبوبیت خاصی پیدا کرد. باپیشرفت علم و فن آوری دیگر تاتو تنها به شکل سنتی استفاده نشده و از آن در عمل های زیبایی، کاشت ابرو، خط لب، کاشت مو و غیره نیز استفاده می شود.

با این که به خالکوبی در بسیاری از کشورهای جهان دیگر با نگاه منفی نگاه نمی شود و بسیاری از کاربران در واکنش به این کلیپ از نحوه خوب کار او لذت برده و آن را تحسین کردند ولی عده ای از کاربران دیگر نیز عنوان کردند که تاتو کردن به روش سنتی روی پوست بدن علاوه بر اینکه بسیار دردناک است، پوست بدن را نیز زشت می کند و بدتر از همه این که راه برگشت ندارد و اگر داشته باشد هم بسیار گران تمام می شود.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала