واتس آپ، جان توریست گیر افتاده در آتشفشان را نجات داد

© AFP 2023 / Juan Cevallosواتس آپ، جان توریست گیر افتاده در آتشفشان را نجات داد
واتس آپ، جان توریست گیر افتاده در آتشفشان را نجات داد - اسپوتنیک ایران
اشتراک
آنتونیو دومینگو شهروند 25 ساله اهل پرو، در شیب آتشفشان محلی "میستی" گیر می افتد و نمی تواند به تنهایی به سمت پایین حرکت کند. این مرد جوان مصدوم در ارتفاع پنج کیلومتر بالاتر از سطح دریا قرار داشت.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از منبع خبری "پرو هوی یو.اس.آ"، خوشبختانه این توریست با تلفن همراه خود مي تواند با پلیس امدادگر تماس برقرار کند.

این مرد جوان به همراه گروه دوستان خود در حال گردشگری بود، اما  در هنگام فرود از آتشفشان از دوستانش جدا می افتد. آنتونینو که دیگر تنها هم شده بود به طور جدی پای خود را نیز زخمی می کند. این پسر نمی دانست چه باید بکنید، که ناگهان متوجه می شود تلفن همراه او همچنان سیگنال های شبکه همراه را دریافت می کند.

 او در نهایت با استفاده از بخش پیام اپلیکیشن واتس آپ برای دوستان خود پیغام کمک ارسال می نماید. آنتونینو تصاویری از پای زخمی خود را برای دوستانش فرستاد و نوشت: "کمک، لطفا مرا نجات دهید!".

پس از مدتی، مرد جوان می تواند از طریق تلفن خود با بخش کمک های امدادی نزدیکترین شهر Arequipa تماس بگیرد. عملیات نجات این مرد جوان، 8 ساعت به طول انجامید. زیرا وی در ارتفاع بسیار بالایی قرار داشت.

خوشبختانه، در نهایت این مرد جوان با موفقیت از آن ارتفاع نجات پیدا می کند و به بیمارستان منتقل می یابد. در حال حاضر، حال جسمی وی خوب اعلام شده است.     

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала