حیله گری میوه فروش در یکی از کشورهای خاورمیانه (ویدئو)

مغازه میوه فروشی در منطقه سعادت آباد تهران
مغازه میوه فروشی در منطقه سعادت آباد تهران - اسپوتنیک ایران
اشتراک
میوه فروشی در یکی از شهرهای خاورمیانه با حیله گری تمام از سادگی مشتری خود بصورت حرفه ای سواستفاده کرد.

به گزارش اسپوتنیک، کلیپی در شبکه های اجتماعی پخش شده است که در آن حیله گری یک میوه فروش به تصویر کشیده می شود.در این کلیپ که به شدت مورد توجه کاربران قرار گرفته است می توان مشاهده نمود که به چه سادگی سر مردم را با ترندهای ساده کلاه می گذارند.

 

میوه فروشی شغلی راحت و در عین حال پردردسر است. اگر میوه فروشی نتواند تمام میوه های خود را در فاصله صبح تا شب بفروشد ضرر زیادی متحمل می شود. بنابراین نیاز به سرعت عمل و ابتکار بسیار است تا بتواند میوه های خود را در عرض چندین ساعت بفروشد اما اگر نتواند در این امر موفق شود با کلی جنس خراب و گندیده روبرو است که دیگر به درد هیچ کاری نمی خورد. کلیپی در شبکه های اجتماعی از حیله گری میوه فروشی منتشر شده است که از سادگی یک مشتری استفاده کرده و با سرعت عمل بسیار میوه های خراب خود را با میوه های سالم انتخاب شده توسط مشتری عوض می کند.
این کلیپ به دلیل سرعت عمل بسیار فروشنده در شبکه های اجتماعی زیاد دیده شده است. بسیاری از کاربران معتقدند که اگر این فروشنده به جای اینکه سرعت عمل و مهارت خود را در جهت هر چه سریع تر فروش میوه های خود بکار گیرد، در حیله گری استفاده کرده است. این فروشنده چندین بار این عمل را تکرار کرده و مشتری متوجه این عوض شدن نشده است.
بسیاری از کاربران معتقدند که اینگونه سوددهی هایی که با کلک انجام می شود موقت بوده و در نهایت هیچ کسی پس از فریب خوردن از این گونه مغازه ها خرید نخواهد کرد و به مرور زمان دچار ضرر خواهند شد.
در ویدئوی دیگری که توسط کاربران گرفته و منتشر شده است می توان مشاهده نمود که چگونه در بازار با وصل کردن جسمی به ترازو چندصد گرم بر روی هر فروش تقلب می شود.

انتشار ویدئوهای این چنینی توسط کاربران موجه برای آگاه سازی مردم به شدت در فضای مجازی مورد استقبال قرار میگیرد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала