پیوست اوستیای جنوبی به قلمروی روسیه هدف استراتژیک است

© Sputnik / Natalya AriyanЖители Цхинвала во время голосования на выборах президента Южной Осетии и референдуме о переименовании республики в Государство Алания
Жители Цхинвала во время голосования на выборах президента Южной Осетии и референдуме о переименовании республики в Государство Алания - اسپوتنیک ایران
اشتراک
بیبلیوف همچنین تاکید کرد که مردم اوستیای جوبی از سال های بیست قرن گذشته آرزوی بازگشت به قلمروی فدراسیون روسیه را دارند.

به گزارش اسپوتنیک، آناتولی بیبلیوف سخنگوی مجلس اوستیای جنوبی که تا کنون 9،57 % آراء را در انتخابات روز 9 آوریل برای احراز کرسی ریاست جمهوری کسب کرده، اظهار کرد که هدف استراتژیک او پیوست به قلمروی روسیه است.

وی در ادامه توضیح داد: «این یک هدف استراتژیک است. سه سال دیگر تاریخ جدایی مردم روسیه از این منطقه 100 ساله می شود. با وجود این جدایی، مردم ما همیشه با هم در ارتباط بوده اند و ما نیز ارتباطات تنگاتنگ با همکارانمان را حفظ کرده ایم».

بیبلیوف همچنین تاکید کرد که مردم اوستیای جوبی از سال های بیست قرن گذشته آرزوی بازگشت به قلمروی فدراسیون روسیه را دارند.

روز یکشنبه در اوستیای جنوبی انتخابات ریاست جمهوری برگزار شد. در کنار انتخابات ریاست جمهوری مردم در رفراندوم تغییر نام کشور به دولت آلانیا شرکت کردند.

این انتخابات و رفراندوم به دلیل حضور بیش از 50 % مردم از اعتبار قانونی برخوردار شد. طبق برآوردهای اولیه، بیبلیوف 98،57% و تیبیلوف 30% آراء را کسب کرد. 32،1% مردم رای مخالف دادند. 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала