اسد: حمله آمریکا به سوریه برای روحیه دادن به تروریست ها بوده است

© Sputnik / Sergey Mamontovاسد: حمله آمریکا به سوریه برای روحیه دادن به تروریست ها بوده است
اسد: حمله آمریکا به سوریه برای روحیه دادن به تروریست ها بوده است - اسپوتنیک ایران
اشتراک
بشار اسد، رییس جمهور سوریه امروز در تماس تلفنی با حسن روحانی رییس جمهور ایران گفت حملات موشکی اخیر آمرکا به پایگاه هوایی شعیرات در سوریه تلاشی برای روحیه دادن به تروریست ها و تضعیف مردم و ارتش سوریه بوده اما آنها به اهداف خود نرسیده اند.

به گزارش "اسپوتنیک" به نقل از خبرگزاری "سانا"، بشار اسد در این گفتگو ضمن قدردانی از حمایت‌های جمهوری اسلامی ایران از سوریه تاکید کرد: "این حملات موشکی که در پی شکست‌های سنگین تروریست‌ها و فروپاشی آنان صورت گرفته، تلاشی برای دادن روحیه به این گروه‌ها و تضعیف مردم و ارتش سوریه بود".
وی با اشاره به اینکه حملات آمریکا تجاوز به حاکمیت سوریه و نقض قوانین و قراردادهای بین المللی است، افزود: "این حملات نه‌ تنها تاثیری بر روحیه مردم سوریه در دفاع از حق حاکمیت و تمامیت ارضی خود و بیرون راندن تروریست‌ها ندارد بلکه همه ما را برای شکست کامل تروریست‌ها مصمم‌ تر کرده است".
ارتش آمریکا صبح جمعه 7 آوریل به بهانه حملۀ مرگبار شیمیایی به ادلب و به دستور دونالد ترامپ رییس جمهور این کشور، 59 موشک توماهوک را از ناوهایش در دریای مدیترانه به پایگاه شعیرات متعلق به ارتش سوریه در استان حمص شلیک کرد.

 

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала