اسکارلت جوهانسون: ایوانکا ترامپ یک ترسو است

© AFP 2023 / Jim WatsonRepublican presidential candidate Donald Trump's daughter Ivanka addresses delegates on the final night of the Republican National Convention, 2016
Republican presidential candidate Donald Trump's daughter Ivanka addresses delegates on the final night of the Republican National Convention, 2016 - اسپوتنیک ایران
اشتراک
اسکارلت جوهانسون بازیگر مشهور هالیوود در سخنانی، ایوانکا ترامپ دختر رئیس جمهور آمریکا را بزدل خطاب نمود و همچنین رفتارهای او را قدیمی نامید.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از دیلی میل، اسکارلت جوهانسون، ایوانکا ترامپ را یک ترسو نامید. این بازیگر هالیوود، در مصاحبه خود با یک خبرنگار در کنفرانس "زنان در دنیا" در نیویورک این مطلب را بیان نمود.

جوهانسون 32 ساله علاوه بر بازیگری، یک فعال مدنی و مادر نیز می باشد. وی در مصاحبه اخیر خود اعلام نمود، اظهارات ایوانکا در این خصوص اينکه پدرش را مورد انتقاد قرار می دهد اما نه در جمع عمومی، چندان شایسته نیست. به عقیده جوهانسون این ایده که "در پشت هر مرد بزرگ یک زن بزرگ است"، دیگر از مد افتاده است. جوهانسون در ادامه می افزاید: "این حرف ها طرفداری ندارد. من فکر می کنم که او تنها یک ترسو است".

شایان ذکر است، اسکارلت جوهانسون و ایوانکا ترامپ از دوران کودکی یکدیگر را می شناسند. هر دو، هم زمان در یک محله در نیویورک بزرگ شده اند (پدر یوهانسون همانند دونالد ترامپ، یک معمار است).

اسکارلت در پایان سخنان خود افزود: "ایوانکا [بر آنچه که اتفاق می افتد] نفوذ دارد، فقط او آنچه را که فکر می کند را، با صدای بلند بیان می کند. او سخنران بسیار خوبی است، او همه چیز را به خوبی به تصویر می کشد و هوشمند است. همه اینها مرا به بن بست رسانده است".

اسکارلت جوهانسون یکی از مخالفان سرسخت دونالد ترامپ می باشد. در ماه ژانویه، او، به همراه مدونا خواننده هالیوود در راهپیمایی اعتراض آمیز زنان بر علیه ترامپ، پس از مراسم تحلیف  چهل و پنجمین رئیس جمهور ایالات متحده آمریکا شرکت نمود. 

 

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала