ضررهای استفاده از گوشی موبایل در رخت خواب را جدی بگیریم (عکس)

© Photo / taje_salamatyضررهای استفاده از گوشی موبایل در رخت خواب را جدی بگیریم (عکس)
ضررهای استفاده از گوشی موبایل در رخت خواب را جدی بگیریم (عکس) - اسپوتنیک ایران
اشتراک
عادت بردن گوشی به رخت خواب می تواند عواقب ناخوشایندی جسمی و عاطفی برای انسان داشته باشد.

به گزارش اسپوتنیک، با ارزان شدن و در دسترس قرار گرفتن گوشی های هوشمند، روز به روز بر تعداد کاربران این دستگاه های هوشمند افزوده می شود. با این که گوشی های هوشمند زندگی انسان را در بسیاری از زمینه ها راحتر کرده اند ولی این احساس راحتی و استفاده بیش از اندازه از آنها، عواقب ناخوش آیندی نیز به همراه دارد.
در حال حاضر به کمک گوشی هوشمند می توان بسیاری از کارهایی که دهه های پیش نیاز به حرکت و ترک خانه را داشتند را از طریق اینترنت انجام داد. در میان می توان به انتقال پول و وجه بانکی، پراخت هزینه تلفن همراه، دسترسی فوری به مرورگر اینترنت، چت، مکالمه تلفنی، نامه نگاری، ترجمه فوری، گرفتن تاکسی، خرید، فروش، گرفتن بلیت و غیره اشاره نمود.
ولی این سهولت زندگی برخی اوقات می تواند برای انسان ها گران تمام شود. استفاده بیش از حد از گوشی های هوشمند و بردن آنها به رخت خواب می تواند باعث اختلالاتی در بدن ما شوند. در این رابطه بسیاری از کاربران عقیده دارند که نور گوشی های هوشمند، با مختل کردن ترشح ملاتونین، چرخه خواب را به هم میزند و مشکلات روحی و جسمی فراوانی به وجود می آورد.

.. #گوشی هارا به رختخواب نبرید #بی_خوابی#عوارض_چشمی

Публикация от سلامتی👑جسم👑روح و روان (@taje_salamaty) Апр 5 2017 в 9:03 PDT

از بیشترین مضرات بردن گوشی به رخت خواب که توسط کاربران شبکه های اجتماعی به اشتراک گذاشته می شود می توان به بهم خودن زمان خواب بدن، بدخوابی، افسردگی و تاثیر مستقیم بر روابط عاطفی در میان زوجین اشاره نمود.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала