اردوغان: حمله آمریکا به سوریه مثبت بود ولی کافی نیست

© Sputnik / Sergey Guneev /  مراجعه به بانک تصاویر اردوغان
اردوغان - اسپوتنیک ایران
اشتراک
رئیس جمهور ترکیه از حمله آمریکا به یک پایگاه هوایی در سوریه حمایت کرد ولی آن را اقدامی کافی ندانسته است.

In this image from video provided by the U.S. Navy, the guided-missile destroyer USS Porter (DDG 78) launches a tomahawk land attack missile in the Mediterranean Sea, Friday, April 7, 2017. - اسپوتنیک ایران
اخبار لحظه به لحظه: حمله موشکی آمریکا به یک پایگاه هوایی در سوریه (ویدیو)
به گزارش اسپوتنیک به نقل از تسنیم، رجب طیب اردوغان رئیس جمهور ترکیه امروز جمعه در سخنانی تاکید کرد: حمله آمریکا به سوریه یک تحول مثبت است ولی این اقدامی کافی به شمار نمی رود و برای حمایت از مردم سوریه، اقدامات و گام های جدی لازم است.
وزارت دفاع آمریکا (پنتاگون) امروز جمعه اعلام کرد، دو ناو آمریکایی از شرق دریای مدیترانه یک پایگاه هوایی در غرب سوریه را هدف 59 فروند موشک کروز قرار داده است. طبق ادعای آمریکا، حمله شیمیایی در استان ادلب از این پایگاه انجام شده بود.
اردوغان افزود: حمله آمریکا به یک پایگاه هوایی در سوریه یک اقدام قاطع علیه جنایات نظام اسد است. آیا این کافی است؟ اکنون وقت آن است که اقدامات جدی برای حفاظت از مردم بیگناه سوریه انجام شود. جامعه بین المللی ظرفیت متوقف کردن نظام سوریه و سازمان های تروریستی را دارد. امیدوارم این موضع فعال که آمریکا در ادلب نشان داده است، سرآغازی در ارتباط با چنین تحولاتی باشد.

 

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала