پیام اخلاقی آرنولد شوارتزنگر در شبکه های اجتماعی (عکس)

© Sputnik / Ruslan Krivobok /  مراجعه به بانک تصاویر Арнольд Шварценеггер
Арнольд Шварценеггер - اسپوتنیک ایران
اشتراک
به گزارش اسپوتنیک، "آرنولد آلویس شوارتزنگر" معروف به آرنولد به تازگی با انتشار عکسی در شبکه های مجازی پیامی به کاربران داد. در عکس منتشر شده توسط آرنولد، او در حال اصلاح موهای پسر خود در دو سن متفاوت می باشد.

در حالت اول پسر او یک پسربچه 12 ساله است و در حالت دوم او مردی رشید شده است اما در هر دو حالت پدر مشغول اصلاح سر پسر خود می باشد.
او با انتشار این عکس نوشت که "بعضی چیزها هیچ گاه تغییر نمی کنند".

#tbt Some things never change @patrickschwarzenegger.

Публикация от Arnold Schwarzenegger (@schwarzenegger) Мар 30 2017 в 4:38 PDT

این تصویر توسط کاربران بسیاری در شبکه های اجتماعی به اشتراک گذاشته می شود.
بسیاری از طرفداران او از این مطلب منتشر شده توسط او حمایت کردند و آن را تایید نمودند. به گفته بسیاری از کاربران این مطلب که پسر در هر سنی همیشه برای پدر همان پسر کوچک می باشد بسیار درست است و وظایف پدری و مسئولیت او هیچ گاه از بین نمیرود
بسیاری از کاربران معتقدند که او با انتشار این عکس بیش از پیش بر محبوبیت خود افزود چرا که در نقش پدر کمتر دیده شده است.
بعضی از کاربران نیز او را پدر نمونه خطاب کرده و برای او و پسرش آرزوی موفقیت نموده اند و همچنین این عکس را کاملا بی غرور و خاکی تلقی کردند.

یادآور می شویم که که "آرنولد آلویس شوارتزنگر"، مدل، تهیه‌کننده، کارگردان، تاجر، سرمایه‌گذار، نویسنده، نیکوکار، سیاستمدار، بازیگر و بدن‌ساز اتریشی-آمریکایی، برنده جایزه گلدن گلوب بازیگری است.
وی فرماندار سابق ایالت کالیفرنیا بود. او پیش از این ها در سمت مشاور بدنسازی رئیس جمهور بوده است. وی درسال 2005 به عنوان محبوب ترین سیاست مدار سال انتخاب شد. او در مجله تایم دوبار در سال های 2004 و 2007 در لیست بانفوذ ترین افراد سال بوده است.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала