پسکوف: استفاده از سلاح های شیمیایی در ادلب، به سود مخالفان دمشق است

© Sputnik / Grigoriy SisoevПресс-секретарь президента РФ Дмитрий Песков на одиннадцатой большой ежегодной пресс-конференции президента России Владимира Путина в Центре международной торговли на Красной Пресне
Пресс-секретарь президента РФ Дмитрий Песков на одиннадцатой большой ежегодной пресс-конференции президента России Владимира Путина в Центре международной торговли на Красной Пресне - اسپوتنیک ایران
اشتراک
به گزارش اسپوتنیک به نقل از دیمیتری پسکوف سخنگوی ریاست جمهوری روسیه در جمع خبرنگاران، استفاده از سلاح های شیمیایی در استان ادلب سوریه در جهت اهداف و به نفع مخالفان دولت قانونی این کشور و همچنین تروریست ها خواهد بود.

دیمیتری پسکوف در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران با این مضنون که "استفاده از سلاح هسته ای به نفع چه کسی است؟" گفت: "روز گذشته، وزارت دفاع در این خصوص بیانیه داد، دیگر لزومی بر تکرار آن نیست… در واقع در این جریان، یک طرف مخالف دولت مشروع و رهبر قانونی سوریه، و یک طرف در جهت تروریست ها و حامیان تروریست هستند".

پسکوف در ادامه در خصوص تاسیس کمیسیون بین المللی جهت بررسی این حادثه گفت: "این یک تکنیک است. در واقع باید از نتیجه گیری شتاب زده اجتناب نمود، تبادل اطلاعات ضروری است، در ابتدا باید اطلاعات اولیه را با یکدیگر مقایسه نمود. سپس می توان نتیجه گیری نمود، نتیجه گیری پیش از این به صلاح نیست. هر گونه نتیجه گیری پیش از روند تبادل اطلاعات و تا قبل از تحقیقات کامل، قطعا نمی تواند یک نتیجه گیری برگرفته از واقعیت محسوب گردد". 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала