ساخت نسخه کارتونی و بامزه بازیگران و خواننده های مشهور جهان توسط هنرمند روس (عکس)

© Photo / Garry KnightРисунок, изображающий Арнольда Шварценеггера в фильме "Терминатор"
Рисунок, изображающий Арнольда Шварценеггера в фильме Терминатор - اسپوتنیک ایران
اشتراک
هنرمند روسی نسخه کارتونی و فانتزی از چهره هنرمندان مشهور جهان را طراحی کرده است که به شدت مورد توجه کاربران در دنیای مجازی قرار گرفته است.

به گزارش اسپوتنیک، ایده و خلاقیت هنرمند روسی مورد توجه بسیاری از کاربران روسی شبکه اجتماعی قرار گرفته است. هنر مدل ها جنبه های مختلف زیادی دارد و آنقدر بعد آن زیاد می باشد که هر کسی می تواند با کمی خلاقیت و ذوق هنری، چیزی نو خلق کند. از جمله جالب ترین و سرگرم کننده ترین قسمت های هنر، می توان به کارهای فانتزی اشاره نمود. در این رشته، عکس ها و اشیا به شکل های بامزه در می آیند و تبدیل به آثاری دیدنی می شوند که کمی حالت طنز بخود می گیرد. در این رابطه یک هنرمند روس سعی داشته است مهارت خود در زمینه تبدیل چهره واقعی به نسخه فانتزی و کارتونی را روی بازیگران و خواننده های مشهور پیاده کند.
در تصاویری که این هنرمنند طراحی کرده است، نسخه های فانتزی و کارتونی شده مشهورترین چهره های هنر آمریکا را نشان می دهند. نام این هنرمند توانا "لرا کیریاکووا" می باشد که توانسته است آثار جالبی را خلق کرده و با به اشتراک گذاشتن آن ها در شبکه های اجتماعی به شهرت برسد.

عکس های کارتونی و فانتزی این طراح توسط کاربران زیادی به اشتراک گذاشته می شود که نشان دهنده جذابیت منحصربفرد طرح های او است. برخی کاربران بر این عقیده اند که طراحی این تصاویر به صورتی است که انگار دارای روح هستند و احساس خوبی به انسان دست می دهد.

این طراح از لئوناردو دیکاپریو گرفته تا سلنا گومز را بصورت فانتزی طراحی کرده است و همه و همه این عکس ها توسط بسیاری از کاربران به اشتراک گذاشته می شوند.
بسیاری از کاربران شبکه اجتماعی با دیدن طرح های او لذت برده و او را بخاطر خلاقیتش تحسین کرده اند. بسیاری از کاربران در شبکه های اجتماعی سر تا سر جهان معتقدند که او طراحی چهره نسخه فانتزی را بصورت حرفه ای کار کرده است و در عین کارتونی بودن به چهره واقعی هنرمند بسیار نزدیک است.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала