ملت عراق، مدیون ایران در نبرد داعش است

© AP Photo / Felipe DanaA man stands outside houses damaged during fights between Iraq security forces and Islamic State on the western side of Mosul, Iraq, Friday, March 24, 2017.
A man stands outside houses damaged during fights between Iraq security forces and Islamic State on the western side of Mosul, Iraq, Friday, March 24, 2017. - اسپوتنیک ایران
اشتراک
به نقل از مشعان الجبوری یکی از نمایندگان پارلمان عراق: ملت عراق خود را قدردان و مدیون حمایت های ایران در مبارزه این کشور بر علیه گروه تروریستی داعش در عراق می دانند.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از ایرنا، مشعان الجبوری سیاستمدار عراقی در ادامه سخنان خود گفت: ایران در مبارزه با تروریسم داعشی بدون هیچ چشمداشتی در کنار عراق ایستاد و از کشور ما حمایت می کند.

الجبوری در مصاحبه با شبکه تلوزیونی المیادین در ادامه افزود: ایران کارشناسان نظامی‌اش را به میدان های نبرد در عراق اعزام کرد در حالی که آمریکا و کشورهای عرب از کشورمان در نبرد با تروریست های تکفیری حمایت نکردند. هم اکنون نیز مجروحان عراقی در نبرد های خود با تروریست های داعش در ایران تحت مداوا قرار مي گيرند.  

وی در ادامه، نقش بسیج مردمی در عراق موسوم به الحشد الشعبی را قابل ستایش دانست و گفت: من از اهل تسنن هستم و فرزندم هم اکنون فرمانده یکی از تیپ های الحشد الشعبی در عراق است. در واقع الحشد با عملیات نظامی خود، امید مخالفان دمکراسی را در کشور عراق به نابودی تبديل کرد.   

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала