آمادگی چند کشور برای عدم حضور در یوروویژن به دلیل رد حضور روسیه در این مسابقات

© Photo / Channel One Russia/Maxim Lee/Courtesy of PR-service of Yuliya Samoylovaآمادگی چند کشور برای عدم حضور در یوروویژن به دلیل رد حضور روسیه در این مسابقات
آمادگی چند کشور برای عدم حضور در یوروویژن به دلیل رد حضور روسیه در این مسابقات - اسپوتنیک ایران
اشتراک
سایت oikotimes.com که خبرهای یوروویژن را پوشش می دهد نوشت که "اینگرید دلنتر" رئیس رادیو تلویزیون اروپا رسما به دولت اوکراین اعلام کرده که برخی کشورها قصد دارند به دلیل ممنوعیت حضور"یولیاسامولویوا" خواننده روس از شرکت در یوروورژن سال 2017 صرفه نظر کنند.

به گزارش اسپوتنیک، "دلنتر" با ارسال نامه ای به ولادیمیر گرویسمان نخست وزیر اوکراین به وی اعلام کرد، اگر شما ممنوعیت ورود خواننده روس به اوکراین را تایید کنید، عواقب منفی در جامعه بین المللی برای اوکراین در پی خواهد داشت.
به گفته وی؛ برخی از کشورهای این اتحادی از تصمیم سرویس امنیتی اوکراین در مورد ممنوع ورود کردن خواننده روس برای مسابقه یوروویژن انتقاد واعلام کردند احتمال صرفه نظر کردن از شرکت در این دوره از مسابقات وجود دارد.
"دلنتر" همچنین حذف اوکراین از فعالیت های آینده اتحادیه اروپا را رد نکرد.
وی افزود، ما تقاضا داریم که مقامات این کشور اجازه ورود "یولیاسامولویوا" خواننده روس را همانند سایر 42 کشور شرکت کننده در این مسابقه یوروویژن تایید کنند.
پیش از این سرویس امنیتی اوکراین ورود "یولیاسامولویوا" را به دلیل برگزاری کنسرت در کریمه به مدت سه سال به این کشور ممنوع اعلام کردند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала