مربی همجنس باز کودکستان برلین

© Fotolia / Saharosaکودکستان
کودکستان - اسپوتنیک ایران
اشتراک
کودکستانی در برلین مربی همجنس گرا را برای بچه های مسلمان استخدام کرد.

به گزارش  «اسپوتنیک» به نقل از نشریه   Tagesspiegel یکی از کودکستان های محله Reinickendorf برلین  مربی همجنس گرا را استخدام کرد.  این خبر باعث  عصبانیت و خشم والدین بچه های مسلمان شد.

کریستوفر برگر 36 ساله  (نام و سن این شخص تغییر داده شده است)، مدتی است  که در یکی از کودکستان های  محله مذکور در برلین کار میکند. اکثر بچه های این کودکستان از خانواده های مسلمان هستند.

به گزارش  نشریه مذکور، برگر در زمان مصاحبه، هیچ چیزی در باره خود پنهان نکرد و مدیر کودکستان  این خبر را به اطلاع والدین بچه ها رساند  که از شنیدن این خبر شوکه شدند. تصور اینکه بچه های آنها را نه یک زن، بلکه یک مرد به دستشویی خواهد برد، آنها را خشمگین ساخت. این خبر که برگر  همجنس گرا است، بیشتر آنها را عصبانی کرد.

مدیر کودکستان خصوصی در این خصوص گفت: « آنها  قیام کردند. والدین بچه ها با اعتراضات شدید  خواهان اخراج برگر  شدند.  آنها از دنیای دیگری هستند  که در دنیای آنها، برگر برایشان « یک خطر» است».

برگر گفت: « همجنس گرایان مجبور می شوند خیلی موانع را  رد کنند. مربی به بچه های آنها  دست می زند،  لباس آنها را عوض می کند، آنها را لخت می بیند. از اینرو والدین  طبیعتا  این چیزها را از جنبه جنسی می بینند».

برگر تعریف کرد که در کودکستان قبلی که او کار می کرد،  برخورد به همین شکل بود و به او اطمینان نمی کردند.  یکی از مادران که خودش  قربانی تجاوز شده بود، تمام مدت او را زیر نظر داشت.  « به او تجاوز کرده بودند و او می ترسید که همین بلا  سر فرزندش بیاید.  مادر آن کودک آسیب روحی شدیدی دیده بود».

در عین حال، والدینی که سرسختانه مخالف استخدام برگر بودند، کودکان خود را به کودکستان دیگری منتقل کردند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала