سیمونیان: راشا تودی در فهرست فوبیاهای غرب بین "توپول" و "اسکندر" جای گرفته است

سیمونیان: راشا تودی در فهرست فوبیاهای غرب بین "توپول" و "اسکندر" جای گرفته است
سیمونیان: راشا تودی در فهرست فوبیاهای غرب بین توپول و اسکندر جای گرفته است - اسپوتنیک ایران
اشتراک
مارگاریتا سیمونیان، سردبیر شبکه تلویزیونی "راشا تودی" (RT) می گوید این عجیب است اما نام شبکه تلویزیونی ما در فهرست بزرگ ترین فوبیاهای غرب جای گرفته و چنین به نظر می رسد که در این فهرست بین موشک "توپول-م" و سامانه موشکی "اسکندر" ایستاده است.

پیش از این کارشناسان مرکز پژوهشی آمریکایی "راند" (RAND) گزارشی با عنوان "نگاه به جنگ هیبریدی روسیه و راه کارهایی برای مقابله با آن" منتشر کردند.
نویسندگان این گزارش معتقدند که باید توجه بیشتری به دفاع از منافع آمریکا در مقابل جنگ هیبریدی مسکو صورت گیرد، و همچنین در باره مخاطرات ناشی از منابع خبری همچون "راشا تودی" هشدار دادند.
آنها لازمه مقابله با جنگ هیبریدی را در نکاتی مانند افزایش آگاهی مردم از فعالیت سازماندهی شده روسیه برای انتشار اخبار دروغ و جعلی و بی اعتبار کردن منابع خبری مانند "راشا تودی" عنوان کردند و خاطر نشان نمودند در صورت وقوع جنگ یا دیگر وضعیت فوق العاده باید "دسترسی به رسانه های روسی به طور کامل قطع شود".
مارگاریتا سیمونیان در واکنش به این گزارش گفت: "تحلیلگران غربی شبکه تلویزیونی ما را به یکی از بزرگ ترین فوبیاهای خود تبدیل کرده و چنین به نظر می رسد که آن را هم ردیف "توپول-م" و "اسکندر" می دانند!".

 

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала