ویلچر کوچک برای ماهی معلول (ویدئو،عکس)

© Flickr / Josh Moreویلچر کوچک برای ماهی معلول (ویدئو،عکس)
ویلچر کوچک برای ماهی معلول (ویدئو،عکس) - اسپوتنیک ایران
اشتراک
ویچلری که برای ماهی معلول توسط یک کاربر خلاق ساخته شده است، به شدت مورد توجه کاربران قرار گرفته است.

به گزارش اسپوتنیک، استفاده از ویلچر برای انسان هایی که دچار معلولیت و یا مصدومیت هستند امری مطلوب و طبیعی است و این موضوع برای حیوانات نیز به دفعات دیده شده است. ولی ساخت ویلچر ویژه ی آبزیان چیزی نیست که هر زور بتوان شاهد آن بود.
امروزه با پیشرفت علم کاربرد ویلچر نه تنها برای انسانهاست بلکه در حیوانات نیز کاربرد دارد. انسانها با استفاده از علوم جدید موفق به ساخت ویلچرهایی برای حیواناتی شدند که دچار نقص عضو و یا معلولیت می باشند. شاید ساخت ویلچر برای حیواناتی که در خشکی زندگی می کنند مانند سگ زیاد عجیب نباشد اما ویلچر برای حیواناتی که در آب میزیند مانند ماهی کمی عجیب به نظر می رسد.
کاربر خلاقی که خود را خالق ویلچرماهی نام نهاده است، ویدئو و تصاویر مختلفی از زندگی ماهی قرمز کوچکش پیش و پس از معلولیت منتشر کرده است.

تصاویر مربوط به این اقدام او به سرعت در فضای مجازی توسط کاربران مختلف به اشتراک گذاشته می شود. کاربر دیگری در شبکه اجتماعی اینستاگرام نیز با انتشار چند عکس از ویلچر برای ماهی در این رابطه صحبت کرده است.

Публикация от Kacie🐳 (@kayyy_sea) Май 30 2015 в 5:58 PDT

در عید نوروز در هر سفره هفت سینی ماهی قرمز وجود دارد. اگر ماهی از بیماری خاصی رنج ببرد که نتواند بدرستی شنا کند می توان با کمک ویلچر به آن کمک کرد.
گفته شده است که اگر ماهی از عفونت مثانه رنج ببرد، نمی تواند به درستی شنا کند. کاربری در شبکه اجتماعی اینستاگرام مطلبی منتشر کرده است که صاحب ماهی دارای عفونت مثانه برای او ویلچری طراحی کرده است. این موضوع نشان می دهد که خبر امکان ایجاد ویلچر برای ماهی هایی که نمی توانند تعادل خود را نگه دارند، بازتاب گسترده و مفیدی داشته است.

صاحب این ماهی، با یک چوب پنبه ساده جان آن را نجات داد. این ویلچر به ماهی کمک می کند تا تعادل خود را هنگام شنا حفظ کند. عفونت مثانه باعث می شود ماهی تعادل خود را هنگام شنا از دست دهد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала