یا دزدان دریایی واقعا یک چشم ندارند؟ (عکس)

© Joe Shlabotnikیا دزدان دریایی واقعا یک چشم ندارند؟ (عکس)
یا دزدان دریایی واقعا یک چشم ندارند؟ (عکس) - اسپوتنیک ایران
اشتراک
با تبلیغ اکران فیلم جدید دزدان دریایی کارائیبپ، مدتی است که بحث هایی در فضای مجازی در این رابطه که چرا دزدان دریایی چم بند دارند، در جریان افتاده است.

به گزارش اسپوتنیک، از محبوب ترین نوشیدنی های دزدان دریایی می توان به نوشیدنی الکلی رام یا روم (RUM) اشاره نمود که به وضوح در فیلم های مختلف با حضور دزدان دریایی دیده می شود. ماجرا از این قرار است که در سفرهای طولانی و در هوای شرجی اقیانوس، تمایل به نوشیدن نوشیدنی های الکل دار بیشتر می شود و به خاطر عدم هجوم خدمه و ملوانان به منبع مشروبات الکلی، کلید انبار همیشه در دستان کاپیتان قرار داست. نگه داری از مشروبات، مسئولیت مهمی بود و به همین خاطر از مکان دقیق آن نیز فقط کاپیتان باخبر بود که اغلب در انبار های تاریک قرار داشتند. برخی از مردم بر اساس آنچه که در فیلم ها نشان داده می شود، فکر می کنند که کاپیتان های دزدان دریایی از یک چشم کور هستند ولی در حقیقت این بند چشم برای این است که کاپیتان بتواند در هر لحظه وارد محفظه های نگه داری آذوغه و مشروبات شود. بدین ترتیب یک چشم او زیر پارچه سیاه قرار داشت تا همیشه یک چشم به تاریکی عادت داشته باشد.

این موضوع مدتی است که توسط کاربران و گروه های مختلف در فضای مجازی به اشتراک گذاشته می شود و بسیاری از کاربران می نویسند دزدان دریایی یکی از چشمان خود را میبستند تا یکی از چشمانشان به نور روی عرشه عادت کند و یکی از آنها برای دیدن محیط تاریک طبقات زیرین کشتی آماده باشد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала