کوکسل بابا مرد کوچک ترکیه ای مشهور در فضای مجازی (عکس،ویدئو)

© Aminlabafianکوکسل بابا مرد کوچک ترکیه ای مشهور در فضای مجازی (عکس،ویدئو)
کوکسل بابا مرد کوچک ترکیه ای مشهور در فضای مجازی (عکس،ویدئو) - اسپوتنیک ایران
اشتراک
کوکسل بابا "Köksal Baba" (کوکسل بکتاش اوغلی) با قد 120 سانتیمتر به یکی از ستاره های اینترنت تبدیل شده است.

به گزارش اسپوتنیک، در شبکه های اجتماعی افراد مختلف با عناوین به شهرت می رسند که یکی از اینها شخصی است به آو لقت کوکسل بابا داده شده است.او عنوان کوچکترین مرد ترکیه را دارد. ولی با قد و جسه کوچکش، بسیار فرض است که گفته می شود این هم اثرات بیماری که او با آن متولد شده است می باشد.
او که متولد سال 1975 میلادی است، از سال 1990 وارد رشته ورزشی بوکس و مشت زنی می شود و حتی در کارنامه خود رتبه قهرمانی بوکس ترکیه در رده وزن و قد خود را دارد.

Gülünce yüzünde güller açar babanın. Günaydin ☺️☺️ #köksalbaba #koksalbaba #komik #trabzon #adam #reyiz

Публикация от Koksalbaba Yedek 👍🏻 (@koksalbaba_) Дек 25 2016 в 11:52 PST

بر اساس کامنت ها و زندگی نامه منتشر شده در سایت رسمی وی، چند سال پیش ویدئوهایی از او به صورت اتفاقی در فضای مجازی منتشر که به شدت مورد توجه کاربران قرار گرفت. او از این شهرت استفاده کرده و اکنون برای خودش سایت و انواع صفحه در شبکه های اجتماعی دارد و گفته می شود به خاطر شمار بالای بازدیدکنندگان از صفحه هایش، پول خوبی از طریق تبلیغات به جیب می زند. او در سال 2010 بوکس را رها کرده و شروع به فیلم برداری از زندگی خود و انتشار آن در فضای مجازی می کند.

Nabersiniz gencolar dedi 😂😂 #köksalbaba #koksalbaba #komik #trabzon #adam #reyiz

Публикация от Koksalbaba Yedek 👍🏻 (@koksalbaba_) Дек 27 2016 в 3:50 PST

در ویدئوهای مختلف در فضای مجاری به وفور یافت می شوند می توان مشاهده نمود که چگونه مردم سر به سر او می گذارند تا او عصبانی شده و آنها را کتک بزند. به نظر می رسد که آنها از این کار لذت می برند. ولی در حقیقت اطرافیان او در شهر ترابزون ترکیه می گویند که او بسیار مهربان و آرام است.

Baba fişek gibi maşaallah 😂😂 @koksalbaba_ #koksalbaba #köksalbaba #reyiz #adam #koksalbaba_

Публикация от Koksalbaba Yedek 👍🏻 (@koksalbaba_) Дек 20 2016 в 7:03 PST

صفحه رسمی کوکسل بابا در فیس بوک بیش از 1 میلیون و 300 هزار دنبال کننده دارد. شهرت او در ترکیه و خارج از مرزهای این کشور به حدی رسیده است که بسیاری برای عکس گرفتن با او از کیلومترها مسافت را پشت سر می گذارند. برخی نیز به او لقب سفیر عشق را داده اند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала