یک میلیون کاربر يوتوب از آهنگ خواننده روس در مسابقات یوروویژن-2017 بازدید نمودند (ویدئو)

اشتراک
بیش از یک میلیون کاربر سایت یوتیوب از ویدئو کلیپ یولیا سامویلووا با عنوان «Flame is burning» بازدید نموده اند. این آهنگ برای حضور در مسابقات "یوروویژن-2017" در نظر گرفته شده است.

به گزارش اسپوتنیک، سازمان امنیت اکراین به دلیل عبور غیرقانونی یولیا سامویلووا از مرز اوکراین به شبه جزیره کریمه در سال 2015، وی را به طور رسمی در فهرست افراد ممنوع الورود به خاک اکراین اعلام نمودند. شایان ذکر است، مسابقات "یوروویژن-2017" در اکراین برگزار خواهد شد.

اتحادیه پخش برنامه‌های اروپایی (EBU) برای حل و فصل این ماجرا، از روسیه درخواست نمود تا آهنگ یولیا سامویلووا را در مرحله نیمه نهایی به صورت زنده پخش نماید. اما "کانال اول" روسیه، تقاضای آنها را رد نمود. زیرا به عقیده کشور روسیه آنها هیچ یک از قوانین این مسابقه را نقض ننموده است.

بسیاری کاربران در نظرات منتشر شده در بخش نظرات این ویدئو کلیپ، به تمجید از این آهنگ زیبا و قدرت خوانندگی یولیای 27 ساله اشاره نموده اند.

به عقیده کاربران اینترنت، یولیا شایستگی حضور در مسابقات "یوروویژن-2017" را دارد. با این وجود، مقامات دولت اوکراین قصد ندارند تا یولیا را از فهرست افراد ممنوع الورود به خاک اکراین خارج نمایند.  

در واقع، هنوز مشخص نیست آیا "اتحادیه پخش برنامه‌های اروپایی" به دنبال راه حل دیگری است یا نه! هنوز سخنی از لغو اجرای آهنگ یولیا به میان نیامده است.

در حال حاضر آهنگ کشور روسیه، در وب سایت رسمی "یوروویژن-2017" بارگذاری شده است. هم اکنون این آهنگ به لیست ترانه های iTunes نیز افزوده شده است. 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала