اثر مخرب آفتاب بر صورت را جدی بگیرید (عکس)

© Sputnik / Vladimir SergeevВелосипедисты на закате на набережной недалеко от Олимпийского Парка в Сочи
Велосипедисты на закате на набережной недалеко от Олимпийского Парка в Сочи - اسپوتنیک ایران
اشتراک
تشعشعات نور خورشید در دراز مدت چنان سلول های پوستی را از پای درمی آورند که حتی فکرش هم قبرقابل باور است.

به گزارش اسپوتنیک، این روزها در شبکه های اجتماعی تصویری از یک راننده ترانزیتی به اشتراک گذاشته می شود که آن طرف صورت او که در معرض مداوم نور آفتاب بوده است دچار چروک پوستی شدید شده است.
گفته می شود تنها یک طرف صورت او در معرض مدارم نور آفتاب بوده است. به همین دلیل صورت این راننده ترانزیت دچار عدم قرینگی شده و نیمه چپ صورت او که در معرض نور آفتاب بوده است به طور کامل چروک شده است.
کاربران بسیاری با انتشار عکسی از این راننده عنوان می کند که باید خطرات نور آفتاب را جدی بگیریم.

گفته شده که این شخص به مدت 28سال راننده ترانزیت بوده است. هم اکنون او نمونه ای از تاثیر نور آفتاب بر چروک پوست می باشد. کاربران بسیاری در واکنش به این مطلب عنوان کرده اند که باید آفتاب را جدی گرفت. استفاده از کرم ضد آفتاب کمک بزرگی به جلوگیری از چروک پوست می نماید. یکی از کاربران معتقد است که نور آفتاب علی رغم اینکه تاثیر بسزایی بر سلامتی دارد، نور مستقیم و مداوم آن مخاطراتی نیز به همراه دارد.
در مورد فواید نور آفتاب و مشکلات کمبود آن نیز مطالب زیادی منتشر می شود. کاربران بسیاری بر این عقیده اند که استفاده از کرم های ضد آفتاب را باید چه در هوای ابری و چه در هوای آفتابی باید جدی گرفت.

برخی معتقدند که کمبود ویتامین دی در بسیاری از کشورهایی که در بعضی از فصول از داشتن نور آفتاب محرومند در بین افراد شایع می باشد. با توجه به اینکه منبع اصلی ویتامین دی در بدن نور آفتاب می باشد، بنابراین کمبود آن باعث بروز سردردهای مزمن در افراد می شود.
با توجه به عوارض ناشی از کمبود نور آفتاب و مخاطرات استفاده بیش از حد آن باید تعادل را در استفاده از این منبع خدادادی رعایت نمود.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала