کاربران اینترنت به درخواست ناسا، 7 سیاره جدید را نامگذاری می کنند (عکس)

© NASA . Abstract Concept of TRAPPIST-1 System
Abstract Concept of TRAPPIST-1 System - اسپوتنیک ایران
اشتراک
شما می توانید نام فرد محبوب خود را برای یکی از سیارات شبیه به زمین انتخاب کنید. طبق برنامه ناسا، شبکه های اجتماعی و اینترنت به درخواست ناسا به هر کاربر فعال در فضای مجازی، اجازه انتخاب اسم برای سیارات تازه کشف شده را می دهد

به گزارش اسپوتنیک، آژانس فضایی آمریکا از کاربران اینترنت خواسته است تا نام سیارات فراخورشیدی تازه کشف شده در ستاره TRAPPIST-1 را به سلیقه خود انتخاب نمایند. بسیاری از کاربران از ایده "هفت نام برای هفت سیاره جدید" بسیار هیجان زده هستند.

به گزارش ناسا به احتمال زیاد در سه سیاره از هفت سیاره به دلیل وجود آب، احتمال حیات وجود دارد. چنانچه شرایط مناسب برای زندگی وجود داشته باشد این سیارات قابل سکونت خواهند بود. به عقیده دانشمندان با این کشف، زندگی در دیگر سیارات همانند "داستان های علمی تخیلی" به واقعیت می پیوندد.

در این روزها کاربران اینترنت با شور و شوق درگیر ایده ناسا "هفت نام برای هفت سیاره جدید" هستند. در فهرست زیر اسامی غیر معمول و خنده دار برخی از کاربران منتشر گردیده است.

نام های پیشنهادی کاربران بر این سیارات فراخورشیدی بسیار گسترده است:  از مارک آبجو بلژیکی گرفته تا اسامی قهرمانان اساطیر یونان، شخصیت های کتاب های هری پاتر و یا مجموعه تلویزیونی "بازی تاج و تخت"، یا دونالد ترامپ نام رئیس جمهور از ایالات متحده آمریکا شامل اين فهرست مي باشند.  

در تویئتر های منتشر شده زیر برخی از این نام ها آمده است، چه کسی می داند شاید این اسامی واقعا" به نام رسمی یک سیاره تبدیل گردد.

کاربران باید از هشتگ #7namesfor7newplanets استفاده نمايند. 

#7NamesFor7NewPlanets

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала