آغاز ساخت فیلمی در باره ترامپ و روسیه

© AP Photo / Pablo Martinez Monsivaisترامپ رئیس جمهور آمریکا
ترامپ رئیس جمهور آمریکا - اسپوتنیک ایران
اشتراک
انتخاب بازیگران در بین ستارگان هالیوود برای هنرنمایی در فیلم « ترامپ و روسیه» آغاز شد. (عکس)

به گزارش « اسپوتنیک» به نقل از  Mashable در شبکه اینترنت فیلم «  TrumpRussiaTheMovie # » محبوب می شود که با کمک آن به کاربران پیشنهاد می شود بازیگران برای  فیلمی در باره « ارتباط»  تیم رئیس جمهور آمریکا با روسیه  را انتخاب کنند.

 سارا کندزیور  خبرنگار آمریکایی  مبتکر این  « فلش موب» شده است. ایده این فیلم در زمان سخنرانی  جیمز کومی رئیس  « اف. بی.آر»  به فکرش خطور کرد. کومی  اعلام داشت که اطلاعات در باره تماس های ترامپ با  مسکو  در  سرویس های ویژه آمریکا بررسی می شوند.  کندزیور  فکر کرد که موضوع  « ارتباط  روسیه»  با رئیس جمهور میتواند سوژه یک فیلم جداگانه بشود.

بحث در باره تقسیم نقش های  مشاوران و دستیاران رئیس جمهور در بین کاربران اینترنت داغ بود.  اما آنها  در باره ایفای نقش ترامپ نظرخود را اعلام نکردند.  نشریه مذکور  آلک بالدوین  را مناسب ترین  بازیگر نقش ترامپ دانست که بخوبی از عهده تقلید ترامپ در برنامه تلویزیونی Saturday Night Live برمی آید.

کاربران به انتخاب  دستیار رئیس جمهور — کلیئن کانوئی پرداختند — هنرپیشه و مدل پاملا آندرسون — که با هنرنمایی در سریال « نگهبانان مالیبو» معروف شده است.

کاربران پیشنهاد کردند نقش مشاور ارشد ترامپ در امور سیاسی و  نظریه پرداز  اصلی کاخ سفید  به راسل کرو برنده جایزه اسکار واگذار شود.

به عقیده کاربران، نقش پل مانافورت  رئیس سابق  ستاد انتخاباتی ترامپ را باید  پل ساروینو  بازی کند که در فیلم اسکورسز «  Good guys»  هنرنمایی کرده بود.

​​

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала