حمله نیروی هوایی اسرائیل به مواضع ارتش سوریه در پالمیرا در حمایت از داعش

© AFP 2023 / Jack Guesحمله نیروی هوایی اسرائیل به مواضع ارتش سوریه در پالمیرا در حمایت از داعش
حمله نیروی هوایی اسرائیل به مواضع ارتش سوریه در پالمیرا در حمایت از داعش - اسپوتنیک ایران
اشتراک
سرهنگ محمد عیسی کارشناس نظامی سوریه به خبرگزاری اسپوتنیک گفت، حمله امروز نیروی هوایی اسرائیل به مواضع ارتش سوریه در پالمیرا نشان دهنده حمایت از داعش می باشد. هدف این حمله به نشانه کمک به تروریست ها بوده. به نظر میرسد که اسرائیل به ارائه کمک های مستقیم خود به ترویسم، که در جهان غرب به عنوان دشمن اصلی شناخته می شود، ادامه میدهد.

به گزارش اسپوتنیک، سرهنگ محمد عیسی گفت، چهار جنگنده اسرائیلی مواضع ارتش سوریه را مورد هدف موشک های خود قرار دادند و در زمان بازگشت پدافند هوایی سوریه آنها مورد هدف قرار داد. موشک های سوری زمانی که این حنگنده ها بر فراز کوههای جولان در پرواز بودند به سمت آنها شلیک شد که یک جنگنده منهدم ، یکی دیگر آسیب دید و دو جنگنده دیگر موفق به ترک خاک سوریه شدند.
به گفته این کارشناس امروز حمایت اسرائیل از تروریستها برای همه مشخص شد. این یک حقیقت است نه یک فرضیه، به دلیل اینکه در پالمیرا تنها نیروهای ارتش سوریه حضور دارند.
سرهنگ عیسی اشاره کرد که "جبهه النصر" مدت طولانی است که از حمایت اسرائیل برخوردار است و نیروهای این گروه در بیمارستان های اسرائیل مداوا می شوند. وی افزود، امروز ما برای چندمین بار شاهد این واقعیت بودیم.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала