زاخارووا: ناتو کم مانده کمدین های روس را هم به دسیسه جویی علیه غرب متهم کند

© Sputnik / Mikhail Voskresenskiyزاخارووا: ناتو کم مانده کمدین های روس را هم به دسیسه جویی علیه غرب متهم کند
زاخارووا: ناتو کم مانده کمدین های روس را هم به دسیسه جویی علیه غرب متهم کند - اسپوتنیک ایران
اشتراک
ماریا زاخارووا، سخنگوی رسمی وزارت امور خارجه روسیه ضمن انتقاد از مرکز ارتباطات استراتژیک (StratCom) که در کشورهای حوزه دریای بالتیک تحت سرپرستی ناتو فعالیت می کند، اظهار داشت که بعید نمی داند تحلیلگران ناتو به زودی کمدین های سرشناس روسی از جمله میخاییل گالوستیان و آلکساندر روا را دشمنان استراتژیک خود اعلام کنند.

چندی پیش مرکز ارتباطات استراتژیک اعلام کرد که 17 مارس یک نشست مباحث با عنوان "خنده های StratCom: تفحصات برای دستیابی به فرایند تحلیل شبکه ای" در شهر ریگا پایتخت لتونی برگزار می شود. به طوری که اعلام شده، قرار است در این نشست مباحث سه گزارش ارائه شود که یکی از آنها در باره برنامه های شبانه گفتگو محور در شبکه تلویزیونی یک روسیه و گزارش دوم در باره برنامه فکاهی "ک و ن" در همان شبکه تلویزیونی یک خواهد بود.
سرانجام در گزارش سوم در مورد این موضوع مطالعه خواهد شد که رسانه های اوکراینی چگونه از طنز ها و فکاهی ها برای "رفع حالت تشنج و افسردگی در مردم در شرایط تجاوز سال های 2016-2014 روسیه " استفاده کردند.
ماریا زاخارووا در صفحه فیس بوک خود نوشت: "تعجب نمی کنم اگر گالوستیان و روا (کمدین های سرشناس و تهیه کنندگان برنامه های تلویزیونی فکاهی) در این نشست مباحث "دسیسه جویان و دشمنان استراتژیک" شناخته شوند".

 

چ

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала