عادت های مفید برای زندگی

© AFP 2023 / Vasily Maximovعادت های مفید برای زندگی
عادت های مفید برای زندگی - اسپوتنیک ایران
اشتراک
مفیدترین عادت ها برای زندگی نامبرده شدند.

به عقیده پزشکان با کاربرد عادت های مفید  می توان زندگی و روحیه خود را بهبود بخشید.  فقط چند عادت مفید می تواند طول عمر انسان را بیشتر کند.

کارمندان علمی در  صفحات نشریه Нealth info  مفیدترین عادت ها برای زندگی را برشمردند. از جمله  عادت های مفیدی که باعث طول عمر  و تقویت بدن می شود، وارد کردن عادت  نوشیدن آب  به فهرست عادت های مفید است.  باید عادت کرد روز را با یک استکان آب آغاز نمود.

پزشکان نوشیدن آب در زمان صرف غذا را توصیه نمی کنند اما نوشیدن آب در فاصله  نوبت های غذایی طی روز را بهترین روش برای تأمین آب بدن می دانند  که می توان آن را یکی از روش های  داشتن اندام خوب، پوست  زیبا  و بهبود کار ارگانیزم دانست.

یکی دیگر از عادت های خوب خودداری از مصرف غذاهای آماده است.  مصرف مقدار غذای خانگی که مساوی با کالری غذای آماده- « فست فود» باشد   موجب چاقی نخواهد شد. غذای خانگی فاقد افزودنی  هایی است که  برای بدن ممکن است ایجاد مسمومیت کند.

بیوریتم طبیعی  و  سیکل خورشیدی نیز از دیگر نکات مهم است. به عقیده پزشکان  خواب و بیدار شدن « هنگام طلوع خورشید»   مطلوب ترین عادت برای بدن انسان است.  اگر انسان عادت کند سحرگاه بیدار شود و پس از  غروب خورشید به خواب برود ، پس از مدتی  متوجه تغییر مطلوب در بدن خود خواهد شد.

پزشکان همچنین توصیه می کنند  باید خود را به حرکت  و پیاده روی  عادت داد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала