پسکوف: به سرویس های اطلاعاتی آمریکا اعتماد نکنید

© Sputnik / Vladimir AstapkovichПресс-секретарь президента РФ Дмитрий Песков
Пресс-секретарь президента РФ Дмитрий Песков - اسپوتنیک ایران
اشتراک
دیمیتری پسکوف سخنگوی ریاست جمهوری روسیه در مصاحبه خود با خبرگزاری سی ان ان اظهار داشت، به سرویس های اطلاعاتی آمریکا نمی توان اعتماد کرد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از این مقام روسی، گزارش سازمان های اطلاعاتی آمریکا در خصوص دخالت روسیه در انتخابات ریاست جمهوری ایالات متحده به هیچ وجه صحت ندارد.

به نقل از پسکوف سخنگوی ریاست جمهوری روسیه در مصاحبه با کانال سی ان ان، طرف روسی تا این لحظه هیچ گونه مدرک یا مدارکی دال بر دخالت روسیه در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا دریافت نکرده است.

پسکوف خاطر نشان ساخت: "بخشی از این ادعات مقامات آمریکایی به شکل گزارش به صورت عمومی قابل دسترسی است، این مطالب تنها گزارش یک مقام دولتی آمریکایی است. در واقع این بخش از گزارش نمی تواند به عنوان یک سند قابل "استناد مطرح گردد.

به گزارش اسپوتنیک، در تاریخ ششم ژانویه سال 2017، سازمان سیا، اف بی آی و آژانس امنیت ملی آمریکا به اتفاق یکدیگر گزارشی در خصوص دخالت روسیه در انتخابات آمریکا را منتشر ساختند. با این حال، هیچ مدرکی در این خصوص ارائه نگردیده است. مطمئنا" عدم انتشار مدارک مستند به خاطر محرمانه بودن این اطلاعات نیست.

در واقع طبق این گزارش می توان به این نتیجه رسید، سازمان های اطلاعاتی امنیتی آمریکا ادعای خود مبنی بر «عملیات مخفی روسیه" را تنها از طریق گزارش های رسانه های روسی، اطلاعات شبکه های اجتماعی مطرح ساخته اند. 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала