واکنش کاربران شبکه های اجتماعی به انتخاب پیاپی دانمارک به عنوان شاد ترین کشور جهان (عکس)

© Fotolia / Minerva StudioДевушка держит лист со смайликом
Девушка держит лист со смайликом - اسپوتنیک ایران
اشتراک
دانمارک بار دیگر شادترین کشور جهان شناخته شد و ایران نیز 5 رتبه صعود کرد.

به گزارش اسپوتنیک، طبق آمارهای منتشر شده در فهرست شادترین کشور های جهان در سال 2016، دانمارک برای سومین بار اول شد و ایران هم با 5 رتبه پیشرفت در جایگاه صد و پنجم قرار گرفت.
کاربران شبکه اجتماعی نیز به طور جدی و یا با نگاهی طنز واکنش های مختلفی نشان دادند.
بسیاری از کاربران معتقند که دلیل شادی دانمارکی ها حقوق مکفی است. او نظر خود را اینگونه بیان می کند که"چرا دانمارک شادترین کشور جهان شده؟ حداقل دستمزد ۲۰ دلار، با ۳۳ ساعت کار در هفته و دانشگاه و بیمه هم مجانی انتظار دارین ناراحت هم باشن؟"

کاربر دیگری با نگاهی طنزگونه و با اشاره به شیرینی دانمارکی اینگونه می نویسد که "والا منم هر روز صبح در یخچال رو باز میکردم میدیم شیرینی توشه ناخودآگاه شاد می شدم."

کاربری نیز که خودش در کشور دانمارک زندگی می کند با کامنتی طنزآمیز درباره رابطه شادی و خنده اشاره می کند که "من 4 ساله اینجام از هر کی میپرسم کجاش خنده داشت بگید ماهم بخندیم جوابی نداشت."

با این آمار نشان دهنده سطح بالای وضعیت معیشتی و رفاح جامعه را در این کشور نشان می دهد، ولی برخی کاربران ایرانی می گویند که با وجود مهاجرین، این وضعیت تغییر خواهد یافت.
با نگاهی به کامنت کاربران در این رابطه، از مهمترین دلایل شاد بودن مردم دانمارک می توان به پوشش شاد مردم، عدم نگرانی از آینده، درمان و تحصیل رایگان و در کل، عدم دغدقه های فکری اشاره نمود.
برخی کاربران نیز می نویسند که این کشور فوق العاده جای سوت و کور دلگیر است. کافیه برین دانمارک، مردم رو ببینین تا بفهمین چی میگم.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала