بازتاب خبر شکایت رولز رویس از شهروند اماراتی که برای جمع آوری علوفه برای شترهایش از رولز رویس استفاده می کند (عکس)

© Flickr / Armando G AlonsoRolls Royce Front
Rolls Royce Front - اسپوتنیک ایران
اشتراک
کمپانی خودروسازی بریتانیایی رولز رویس از یک شهروند امارات متحده عربی که با استفاده از رولز رویس اش، علوفه برای شترهایش جابجا می کند شکایت کرد.

به گزارش اسپوتنیک، غول خودروسازی کلاس لوکس بریتانیا "رولزلویس" بر علیه یک شهروند امارات متحده عربی که برای حیوانات خود با رولز رویس اش علوفه جمع می کرد شکایت کرده و اعلام کرده است که این اقدام را باعث کسر شان شرکت میدانند.
با نگاهی به کامنت های کاربران در شبکه های اجتماعی می توان مشاهده کرد که اکثر کاربران واکنش منفی و تندی نسبت به این اقدام شهروند کشور امارات نشان داده اند.

کامنت های بسیاری از کاربران ایرانی نسبت به این موضوع با بی احترامی و بسیار تند است. این خبر در حال حاضر به سرعت در شبکه های اجتماعی مختلف توسط کاربران بسیاری به اشتراک گذاشته می شود.
کاربری می نویسد "آخه عربها بجز پول چي دارن؟.ثروت باد آورده پول نفت. شرکت رولز رویس چون میدونه اینها پول زیاد دارن میخاد ازشون باج بگیره. تقصیر همون ابرقدرتهاست که عرب رو پولدار و ایرانی رو بی پول کردند"
کاربر دیگری می نویسد:"ایرانی میلیاردر هم باشه لااقل شعورش میرسه هر کاری رو با چه وسیله ای انجام دهد. دیگه هر کسی می دونه که با ماشین بنز نباید زمین رو شخم زد."

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала