تلفات انسانی انفجارها در یک مراسم عروسی در عراق به 20 نفر رسید

© REUTERS / Goran TomasevicAn Iraqi special forces soldier carries a woman injured during a battle between Iraqi forces and Islamic State fighters in Mosul, Iraq February 28, 2017
An Iraqi special forces soldier carries a woman injured during a battle between Iraqi forces and Islamic State fighters in Mosul, Iraq February 28, 2017 - اسپوتنیک ایران
اشتراک
به گزارش اسپوتنیک به نقل از خبرگزاری رویترز از شاهدان عینی، با وقوع انفجار در محل مراسم عروسی در روستایی در شهر تکریت عراق، دست کم 23 نفر جان خود را از دست داده اند.

این انفجار در روستای حاجي در فاصله 20 کیلومتری از شهر تکریت رخ داده است. به نقل از منابع آگاه این انفجار توسط دو فرد مسلح به بمب انتحاری به وقوع پیوست. هنوز هیچ گروهی مسئولیت این انفجارها را بر عهده نگرفته است.

 

شایان ذکر است، به علت شرایط بحرانی بوجود آمده در شهر موصل، کشور عراق در ماه های اخیر شاهد حوادث تروریستی زیادی در منطقه با مسئولیت گروه تروریستی داعش بوده است. شبه نظامیان داعش در حملات خود بسیاری از شهروندان غیرنظامی را به کشتن داده اند. در طی سالهای 2014-2015 نیروهای داعش موفق به تصرف استان انبار در عراق گردیند، اما در طی ماه های اخیر نیروی ارتش عراق موفق به آزادسازی بسیاری از شهرهای این منطقه من جمله شهر رمادی و فلوجه گردیدند. 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала