چیزهایی که روند پیری در افراد را سریعتر می کنند (عکس)

© Fotolia / Sondemچیزهایی که روند پیری در افراد را سریعتر می کنند (عکس)
چیزهایی که روند پیری در افراد را سریعتر می کنند (عکس) - اسپوتنیک ایران
اشتراک
کاربران بسیاری در فضای مجازی توصیه هایی می کنند که به کمک آنها می توان روند پیری در انسان را تا حدی کندتر کرد.

به گزارش اسپوتنیک، بر اساس آنچه که کاربران از تجربیات خود در شبکه های اجتماعی قرار می دهند می توان نتیجه گرفت: اغلب افراد در آن سمت از صورت ‌شان که روی بالش قرار می‌گیرد، چین و چروک بیشتری دارند. نور فلورسنت برای پوست‌ مضر است. عدم استفاده از کرم های ضد آفتاب می تواند باعث چیم و چروک پوست صورت شود. پاکسازی مناسب صورت با محلول های پاک کننده باعت افزایش شادای پوست می شود. رژیم ‌های غذایی لاغری فوری توصیه نمی شوند. سفت بستن موهای دم اسبی در طولانی مدت باعث شکسته شدن مو و کشیده شدن بی رویه پوست صورت می شود. اخم کردن به شدت بر روی پدست صورت و پیشانی تاثیر منفی می گذراد.
کاربری می نویسد که فست‌ فود-روغن‌های اشباع-روغن‌های صنعتی-نیترات‌ها-چربی‌های اشباع حیوانی-میان‌ وعده‌های شور-غذاهای فریز شده، خوراکی هایی هستند که شما را پیر می کنند.

کاربر دیگری دير خوابیدن، كم تحرکی و ورزش نکردن، تمايل به خوراکی‌های شیرین، سيگار کشیدن، تغيير پی در پی وزن، خوابيدن روی شکم، كم نوشیدن آب را از دلایلی که در روند پیری تاثیر می گذراند اعلام می کند.
کاربر دیگری می نویسد: ﺷﺎﺩﯼ ﺍﮔﺮ ﺗﻘﺴﯿﻢ ﺷﻮﺩ، ﺩﻭ ﺑﺮﺍﺑﺮ ﻣﯿﺸﻮﺩ! ﻏﻢ ﺍﮔﺮ ﺗﻘﺴﯿﻢ ﺷﻮﺩ، ﻧﺼﻒ ﻣﯿﺸﻮﺩ! ﺩﻟﯿﻞ ﺁﻧﮑﻪ ﻧﻤﯽ ﺧﻨﺪﯾﺪ، ﺁﻥ ﻧﯿﺴﺖ ﮐﻪ ﭘﯿﺮ ﺷﺪﻩ ﺍﯾﺪ. ﺷﻤﺎ ﭘﯿﺮ ﻣﯽ ﺷﻮﯾﺪ ﭼﻮﻥ ﻧﻤﯽ ﺧﻨﺪﯾﺪ.

از محبوب ترین و به اصطلاح لایک خور ترین پست های مربوط به جوانی می توان به رابطه کم خوردن و جوانی اشاره کرد. بسیاری از کاربران می نویسند که امراض قلبی، کسترول، چربی و بیماری های دیگری وجود دارند که بر اثر آنها انسان پیر می شود. از دلایل اصلی و زار جوانی ژاپنی ها نیز به نحوه تغذیه صحیح آنها و صرفه نظر از خوردن غذا پیش از سیری اشاره نمود.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала