قهرمان بدشانسی، 17 بار از ایست قلبی، انفجار وتصادف جان سالم بدر برد

© AFP 2023 / Kena Betancurقهرمان بدشانسی، 17 بار از ایست قلبی، انفجار وتصادف جان سالم بدر برد
قهرمان بدشانسی، 17  بار از ایست  قلبی، انفجار وتصادف جان سالم بدر برد - اسپوتنیک ایران
اشتراک
رایان فرانسیس 48 ساله که دارای پنج فرزند می باشد، خود را خوشانس ترین فرد انگلیس می داند.

به گزارش اسپوتنیک به گزارش The Sun، رایان در سن 24 سالگی بینایی خود را از دست داد، پس از آن او با مشکلات و بیماری های فراوانی مواجه شد؛ عمل جراحی بر روی مغز وی انجام شد، یک کلیه او را خارج کردند، با خوش شانسی از مرگ بر اثر انفحار گریخت و 17 بار ایست قلبی که موفق شدند دوباره فعالیت قلب وی را به حالت عادی بازگردانند.این موارد دلایل بدبختی وی است، اما ایان می گوید با وجود همه این مشکلات، مهم زندگی است که برای وی باقی مانده و زندگی می کند.
در سال 1989 با یک برق گرفتگی شدید روبرو شد. دلیل این حادثه تلویزیون وی بود، اما سه سال بعد این حادثه به دلیل خرابی پریز برق تکرار شد. در سال 1993 ایان دچار حادثه رانندگی شد. در سال 1996 در نزدیکی یک انفجار حضور داشت. در 1998 پزشکان از سرطان مغز وی خبر دادند که او این بیماری را از پای درآورد.
در سال 2016 او دوباره از یک تصادف رانندگی جان سالم بدر برد و چند ماه بعد به دلیل مصرف زیاد و البته غیر عامدانه قرص افسردگی روانه بخش مراقبت های ویژه بیمارستان شد. پس از گذشت 4 سال او با یک حادثه رانندگی دیگر مواجه شد. در ماه ژوئن سال 2015 سگ وی که از سگ های راهنمای نابینایان بود، ناپدید شد ولی خوشبختانه پس از گذشت سه روز سگ به نزد او برگشت. در دسامبر همان سال ایان مجبور به عمل جراحی و خارج کردن کبد خود شد.
آخرین باری که شانس وی را یاری کرد به 14 فورال سال جاری بر می گردد که سیلندر گاز در منزل او منفجر شد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала