ککی کردن صورت با تاتو به عنوان نماد زیبایی در کشورهای غربی (عکس)

© Sputnik / Vladimir Vyatkin /  مراجعه به بانک تصاویر Празднование дня города Заречного
Празднование дня города Заречного - اسپوتنیک ایران
اشتراک
با پیشرفت علم و فن آوری، خواسته های انسان ها و درک آنها از زیبایی نیز در حال تغییر است.

به گزارش اسپوتنیک، موضوع زیبایی یکی از مهمترین موضوعات مورد علاقه بانوان سراسر جهان است و جدای از مذهب، دین، ملیت، رنگ پوست و غیره، همه دختران دوست دارند زیبا باشند و برای این کار دست به اقدامات مختلف می زند. برخی با یک آرایش ساده کنار می آیند ولی برخی دیگر بر روی پوست خود انواع عمل های جراحی نظیر پروتز، بوتاکس و غیره نیز انجام می دهند.
مدتی است که تصویری در شبکه های اجتماعی به اشتراک گذاشته می شود که از مد جدید ککی مکی کردن صورت به عنوان نماد زیبایی در غرب به آن اشاره می شود.

در این رابطه، شخص بر روی صورت خود به کمک ابزار تاتو، حفره های کوچک با جوهر کمی تیره تر از پوست ایجاد می کند که در نهایت واقعا به نظر می رسد که او ککی مکی دارد.
بر اساس گفته محققان، کک و مک دسته‌ای از ملانین متمرکز شده است که اغلب روی صورت افراد با موهای روشن قابل مشاهده است. کک و مک تعداد زیادی از سلولهای تولید کننده ملانین (ملانوسیت) ندارد، اما به جای آن سلولهایی دارد که مقدار زیادی دانه‌های ریز ملانین تولید می‌کنند که رنگ پوست را تغییر می‌دهد. گفته می شود تشکیل کک و مک با قرار گرفتن در نور آفتاب شروع می‌شود. قرار گرفتن در نور فرابنفش ملانوسیت‌ها را فعال می‌کند که موجب می‌شود ملانین زیادی تولید کنند، که آن هم به نوبه خود موجب تیره‌تر و قابل مشاهده تر شدن کک و مک می‌گردد.
یکی از کاربران درباره کک و مک یک نظر سنجی راه اندازی کرده است.

بر اساس این نظر سنجی می توان نتیجه گرفت که اکثر ایرانی ها از کک مک خوششان نمی آید و یا برایشان مهم نیست.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала