لاوروف: نویسندگان قطعنامه سوریه قصد ایجاد شکاف در شورای امنیت سازمان ملل را داشتند

© Sputnik / Grigoriy Sisoyev /  مراجعه به بانک تصاویر سرگی لاوروف، وزیر امور خارجه روسیه گفت که نویسندگان پیش نویس قطعنامه منع استفاده از سلاح های شیمیایی در سوریه می خواستند در شورای امنیت شکاف به وجود بیاورند.سرگی لاوروف، وزیر امور خارجه روسیه گفت که نویسندگان پیش نویس قطعنامه منع استفاده از سلاح های شیمیایی در سوریه می خواستند در شورای امنیت شکاف به وجود بیاورند.
سرگی لاوروف، وزیر امور خارجه روسیه گفت که نویسندگان پیش نویس قطعنامه منع استفاده از سلاح های شیمیایی در سوریه می خواستند در شورای امنیت شکاف به وجود بیاورند.سرگی لاوروف، وزیر امور خارجه روسیه گفت که نویسندگان پیش نویس قطعنامه منع استفاده از سلاح های شیمیایی در سوریه می خواستند در شورای امنیت شکاف به وجود بیاورند. - اسپوتنیک ایران
اشتراک
سرگی لاوروف، وزیر امور خارجه روسیه گفت که نویسندگان پیش نویس قطعنامه منع استفاده از سلاح های شیمیایی در سوریه می خواستند در شورای امنیت شکاف به وجود بیاورند.

لاوروف اعلام کرد که این پیش نویس قطعنامه با عجله و بدون هیچ مذاکره ای در شورای امنیت سازمان ملل به رای گذاشته شد. در صورتی این پیش نویس به رای گذاشته شد که نویسندگان آن از مخالفت آگاهی کامل داشتند و با ارائه آن در شورای امنیت ایجاد دودستگی کردند. همچنین این در زمانی بود که در ژنو مذاکرات صلح سوریه در حال برگزاری بود.
او اضافه کرد که نویسندگان این قطعنامه هدفشان نه تنها ایجاد دودستگی بود، بلکه فضای مذاکرات صلح سوریه در ژنو را آلوده و مسموم کردند.
او همچنین گفت که مسکو به خاطر انتقاد ژان مارک ارو وزیر خارجه فرانسه از روسیه اظهار تاسف کرد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала