پرواز شیء مرموز پرنده شعله ور بر فراز استرالیا (ویدئو)

اشتراک
به گزارش اسپوتنیک، بر فراز آسمان شهر سورل استرالیا یک شیء مرموز شعله ور دیده شده است. شاهدان عینی و دانشمندان نقطه نظرات متفاوت خود را در خصوص اين حادثه بیان نموده اند.

به گزارش وب سایت یاهو، برخی شاهدان این شیء را یک شهاب سنگ، برخی نیز به عنوان یک شیء ناشناس پرنده، برخی دیگر یک هواپیما می دانند.

اما به عقیده فیلمبردار ویدئو، این شیء یک وسیله حمل و نقل هوایی است که بدنه آن در میان نورهای خورشید به زیبایی می درخشد. در عين حال بسیاری از کاربران اینترنت به مخالفت با نظر وی پرداخته اند. در یکی از این پیام ها آمده است: "اگر این شیء یک وسیله حمل و نقل هوایی بود، در آن صورت باید بدنه خیلی بزرگی داشته باشد. من هیچ وقت چنین هواپیمایی ندیده ام".

به گزارش روزنامه بریتانیایی "میرور" با استناد به نظر یک فیزیک دان، این شیء پرنده نمی تواند یک شهاب سنگ باشد. به نقل از این دانشمند: "این شیء در مقایسه با شهاب سنگ با سرعت بسیار کمتری پرواز می کند. اگر این شیء یک سیارک باشد، در آن صورت با سرعت یکصدم ثانیه سقوط می کرد".

به گزارش شاهدان محلی، منطقه سقوط این شیء آسمانی توسط پلیس محاصره شده است. در نتیجه می توان گفت این شیء پرنده ماهیتی فرازمینی دارد. 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала