گوشی بی کلک، نوکیا 3310(عکس، ویدئو)

© Photo / Santeri ViinamäkiNokia 3310
Nokia 3310 - اسپوتنیک ایران
اشتراک
آغاز فروش گوشی های مدل جدید نوکیا 3310 به شدت مورد توجه کاربران اینترنت قرار گرفته است.

به گزارش اسپوتنیک، بسیاری از کاربران گوشی های هوشمند، روزگاری با تلفن هایی مشابه نوکیا 3310، خاطرات بی نظیری داشته اند. کمپانی نوکیا مدتی پیش در اقدامی مدل جدید گوشیا افسانه ای 3310 را به تولید و فروش رساند.

گوشی نوکیا جدید بازتاب گسترده ای را در شبکه های اجتماعی در میان کاربران به همراه داشته است. بسیاری از کاربرانی که با مدل قدیمی این گوشی خاطرات خوبی دارند، قصد خرید آن را دارند. از تفاوت های گوشی جدید می توان صفحه رنگی، سیستم عامل نوکیا(بر خلاف اشتباه بسیاری که می گویند اندروید)، رنگ های جدید شاد، دوربین، قبلیت پخش موسیقی و سوکت هدفون، فیش میکرو یو اس بی و غیره اشاره نمود.

یکی از موضوعاتی که به شدت در میان کاربران پرسیده می شود این است که آیا اون بازی مار، در این گوشی هم هست؟
بازی مار یکی از پرطرفدارترین بازی ها در میان گوشی های قدیمی به شمار می آمد و اکنون می توان نسجه جدید آن را در نوکیا جدید مشاهده کرد.

با فروش این گوشی، شرکت های فروش کالاهای دیجیتال هم به سرعت دست به کار شدند تا از بازار ایجاد شده، نهایت استفاده را کنند.

کاربران بسیاری از خاطرات خود درباره نوکیا 3310 می گویند که این گوشی هیچوقت آنها را تنها نگذاشته و همچون مادر به کمک آنها در زمان اضطراری شتافته است. برخی کاربران با نگاه طنز به گوشی می گویند:"رفیق بی کلک، نوکیا 3310"

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала